וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "עם חבורה כזאת, אפשר לשבת ולצפות בהנאה"

15.1.2014 / 21:23

מאמן הפועל ירושלים התמוגג מהיכולת של שחקניו והחמיא לרייט: "הוא שחקן טוב וחכם, כיף שהוא מתאקלם כל כך מהר"

הפועל ירושלים לא עוצרת: האדומים רשמו הערב (רביעי) ניצחון עשירי רצוף בכל המסגרות, וחגגו אולי את הגדול מכולם, כשהביסו את באנביט החזקה - מוליכת הליגה הטורקית - 73:92. הבשורה של בראד גרינברג הגיעה מיותם הלפרין וליאור אליהו, שרשמו מחצית שנייה נהדרת והובילו את הבריחה, אך לא פחות מכך הגיעה מכיוונו של שחקן הרכש הטרי ברייסי רייט, שפרע שטר ראשון והצטיין עם 17 נקודות.

"לפעמים כשמאמנים וזוכים לאמן חבורה של שחקנים כל כך טובים, אפשר פשוט לשבת ולצפות בהנאה", התמוגג בסיום בראד גרינברג המחויך. "זה ניצחון טוב, ניצחנו בזכות מחצית שנייה נהדרת. השחקנים שלנו אוהבים לשחק אחד עם השני. שמרנו טוב יותר במחצית השנייה. הם קבוצה טובה וקשה לשמור אותם, כך שהיינו צריכים להיות חדים יותר. אחרי שהשגנו כמה עצירות, הצלחנו לברוח להם".

עוד הצגה נהדרת: הפועל ירושלים הביסה את באנביט 73:92

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
הקבוצה שלו לא עוצרת. גרינברג/מגד גוזני

גרינברג שפע מחמאות לברייסי רייט: "הוא שחקן טוב, וחכם. זה מה שעושה את זה לעוד יותר נחמד. יש לנו שחקן שיכול לעזור בקליעה, כמו שראיתם, אבל הוא גם לא כופה את עצמו על המשחק ולוקח רק מה שנותנים לו. הוא קבוצתי. אנחנו מנסים להשתפר מיום ליום, וכיף לי עם החבורה הזאת. כל אחד מהם רוצה ללמוד, והם נמצאים בגישה הנכונה. כדי לעשות דברים גדולים, חייבים להתקדם".

לשאלה האם מכבי עדיין עדיפה על ירושלים בליגה הישראלית, השיב גרינברג: "מכבי היא קבוצה יוצאת מהכלל. הם ממשיכים לנצח ולנצח, אנחנו צריכים להמשיך ולהציג כדורסל מנצח כל משחק. הם לא מפסידים ויש להם קבוצה עמוקה. דייוד בלאט מאמן מדהים, אני שמח שאחנו קרובים אליהם ונלחמים לנצח כמוהם".

ברייסי רייט סיפר בסיום: "היה משחק טוב מאוד. הם קבוצה איכותית וטובה, והיה לנו חשוב מאוד להשיג ניצחון. הרגשתי שאני בקצב כבר בשלב מוקדם של המשחק. אני מנסה לקחת את הזמן שלי כדי להתאקלם. אני מנסה לשחק עם האינסטינקטים שלי. אני מנסה לשחק את המשחק שלי, ולהוסיף את מה שאני יכול להוסיף לקבוצה. יש לנו קהל נהדר, לאורך כל המשחק הם תמכו בנו. זה מה שאתה צריך במשחקי בית, במיוחד במפעל כזה".

ליאור אליהו אמר לוואלה! ספורט: "אני חושב שהקהל נהנה היום. נתנו שאו טוב לקהל, היו לנו דקות מדהימות במחצית השנייה. אני מקווה שנמשיך ככה. ברייסי רייט שהגיע מוסיף לנו קבוצתית ומקצועית. הוא מוסיף לנו דברים למשחק ואני מקווה שאנחנו וכולם נמשיך ביכולת הזאת".

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
פרע שטר ראשון. ברייסי רייט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully