וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הביסה את באנביט 73:92

האדומים רשמו ניצחון עשירי ברציפות עם המשחק המרשים שלהם העונה כשגברו על הטורקים החזקים. רייט הצטיין (17), הלפרין תרם 16 ו-6 אסיסטים

ישנם לא מעט דברים מרשימים ברצף הניצחונות הנהדר של הפועל ירושלים שעומד כרגע על עשרה, אבל ללא המרשים שבהם נרשם הערב (רביעי) כשקבוצתו של בראד גרינברג רשמה ניצחון שני בשלב הבתים השני של היורוקאפ עם 73:92 על באנביט. ירושלים פגשה את מוליכת הטבלה הטורקית החזקה, אך הציגה כדורסל נהדר, פירקה לגורמים את היריבה ומעל הכל קיבלה הופעת ענק של ברייסי רייט שהוכיח לכולם מה הוא שווה עם 17 נקודות. יותם הלפרין וליאור אליהו הציגו שיתוף פעולה נפלא בשני הרבעים האחרונים, ועם עשרה ניצחונות רצופים בליגה ובאירופה, הקבוצה מהבירה באמת כבר נראית כמו הדבר האמיתי.

שחקני הפועל ירושלים ברייסי רייט, ליאור אליהו חוגגים. מגד גוזני
איזו הופעה ענקית שלו. רייט עם אליהו/מגד גוזני

מהלך המשחק

הטורקים פתחו עם הרבה אנרגיה ועלו ליתרון עם סלים של דייויס וקוג'ו, כשמנגד פרחוסקי מחזיר עם סל ועבירה מצויין. רואולנד נכנס לעניינים, ניצל יכולת רעה מאוד של המארחים בהתקפה וקבע 7:16. דאנקן צלף שלשה שהעירה מעט את הקבוצה של גרינברג, דופרי וקיצ'ן הוסיפו ג'אמפים מוצלים וגרין צימק ל-26:21 בלבד בסיום הרבע הראשון. קיצ'ן צלף שלשה בפתיחת הרבע השני, ונקודות ראשונות של רייט באירופה קבעו יתרון ירושלמי, 28:29. רייט הוסיף שלשה, ונקודות של דאנקן המשיכו את המומנטום המקומי. רייט המשיך להרשים כששמר את המארחים מלפנים קנטקין הגיב עם דאנק נהדר אך רייט הוריד את ירושלים עם 44:48 במחצית, כשהוא רושם 11 נקודות בשני הרבעים הראשונים.

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
נתנו הצגה לאוהדים. קיצ'ן/מגד גוזני

ירושלים פתחה בטירוף את הרבע השלישי כששתי שלשות של הלפרין ואסיסט נפלא שלו לאליהו קבעו 44:58 וריצת 0:10 למארחים. הצמד הישראלי המשיך להקפיץ את הקהל על רגליו עם עוד מהלך נפלא שהסתיים בדאנק של אליהו וקלע את כל 18 הנקודות הראשונות של ירושלים ברבע, לפני שסימונס ומחיה החזירו את הטורקים לעניינים עם שתי שלשות. רייט הצטרף לצמד עם שני ג'אמפים מצויינים, והביא את קבוצתו ביתרון 59:70 לפני הרבע האחרון. רייט המשיך ללהטט עם מהלך נאה ושלשה של הלפרין החזירה את היתרון של ירושלים ל-14. הלפרין פשוט להט, וגם כשכמעט איבד תפר שלשה ענקית על הבאזר כדי לקבוע 66:83. האורחים נראו אבודים, וירושלים ניצלה זאת עד תום כדי לספק לקהל המקומי הצגת ענק עם דאנק ושלשה של דאנקן רשמה 73:92 מרשים במיוחד.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. מגד גוזני
ממשיכים לדרוס. אליהו/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט (6 מ-9 מהשדה, 5 אסיסטים) וג'וש דאנקן (12 ריבאונדים) 17 נקודות כל אחד, יותם הלפרין 16 (4 מ-4 לשלוש) ו-6 אסיסטים, דרווין קיצ'ן 14, ליאור אליהו 12, ארטיום פרחוסקי 11 ו-8 ריבאונדים, רונלד דופרי 3, יניב גרין 2.

קלעו לבאנביט: ארל רואולנד 22 (1 מ-5 לשלוש), סמי מחיה 17 ו-6 ריבאונדים, צ'אק דייויס 16 ו-7 ריבאונדים, קית' סימונס 6 ו-7 ריבאונדים, ארמל קוג'ו 4, דושאן קנטקין, אלאד אמינו, צ'בר אוזר וארקן וייסלוגלו 2 כל אחד.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
יש לו סיבה טובה לחגוג. גרינברג/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully