וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "לא נתקלנו העונה בקבוצה ברמה של חימקי"

15.1.2014 / 20:41

מכבי חיפה הובסה במוסקבה, דני פרנקו ניסה להסביר: "נשים את זה מאחורינו, אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו שווים". יבזורי: "לא הופענו"

מכבי חיפה ספגה הערב (רביעי) תבוסה קשה ברוסיה, 87:48 בידי חימקי מוסקבה החזקה, במסגרת שלב הבתים השני של היורוקאפ. הירוקים קלעו חמש נקודות בלבד ברבע הראשון, והמשיכו משם לדקות התקפיות מביכות נוספות, בדרך ל-47 נקודות עלובות במשחק כולו. חיפה תחפש את הניצחונות שלה במקומות אחרים, וכבר בשבוע הבא מצפה לה אתגר לא קל בפני עצמו, כשתארח ברוממה את סיינה האיטלקית.

"עדיין לא נתקלנו העונה בקבוצה ברמה של חימקי, וזה ניכר ביכולת שלנו להתמודד איתם", אמר בסיום מאמן החיפאים דני פרנקו. "הרבה דברים צריכים לקרות ביום כזה בכדי שנגיע לתוצאה כזו. אחרי כ-30 משחקים העונה אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו שווים. נשים את המשחק הזה מאחורינו, נלמד מה שאפשר ונתמקד במשחק הליגה ביום ראשון באילת".

גארד מכבי חיפה, דגן יבזורי, שהוביל את קלעי הקבוצה עם 11 נקודות הוסיף: "באנו כאנדרדוג אבל היו לנו ציפיות שהמשחק יתפתח אחרת. לא באמת הופענו לרבע הראשון וחימקי ניצלו זאת כדי לקלוע באחוזים גבוהים. הפסדנו לקבוצה טובה יותר, ונצטרך לנצח את הקבוצות האחרות בבית כדי להעפיל".

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
ינסה לשכוח את הערב הזה. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully