וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב תחומי עין חרוד זכתה באליפות התיכונים

כבר בעונתה הראשונה בליגה, זכתה הקבוצה של ניר קפלן באליפות אחרי שניצחה בגמר 67:73 את הגימנסיה ראשל"צ

ליגת התיכונים חגגה הערב (רביעי) את סיום העונה ה-20 בתולדותיה עם הגמר בין הגימנסיה הריאלית ראשון לציון והרב תחומי עין חרוד (מרשת עמל), בסיומו ניצחה עין חרוד 67:73. הקבוצה מהצפון, עבורה היתה זו העונה הראשונה בה היא משתתפת בליגה סיימה בסטייל כשהיא רושמת הפסד בודד בכל העונה, ומסיימת עם צלחת אליפות. ראשון לציון לעומת זאת לא הצליחה לנצל את העובדה שהמשחק שוחק בבית מכבי שבעיר, ונכנעה לאחר רבע אחרון חלש מאוד שלה.

יבגני חולדוב שחקן נבחרת העתודה של ישראל. איגוד הכדורסל
משחק טוב שלו לא הספיק. חולדוב/איגוד הכדורסל

ראשון לציון שלטה לאורך מרבית המשחק כשיבגני חולדוב המצויין מוליך אותה ליתרון 33:36 במחצית. עמק חרוד הצליחה להישאר קרוב, וברבע האחרון השלימה את המהפך כשראשון פשוט לא מוצאת את הטבעת, חולודוב לקח סדרת זריקות רעה ועמיחי בן דוד וטל יזרעאלי ניצלו זאת והעלו את עמק חרוד ליתרון 7, שתי דקות לסיום. הכתומים של זילברשטיין המשיכו להחטיא זריקות קשות, חולדוב עוד הצליח לצמק ל-3 הפרש, 14 שניות לסיום עם שלשה מטורפת (למרות שדרך על הקו) אך יזרעאלי קבר שתיים מהקו והעניק את הניצחון לעין חרוד.

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
מאוכזבים. זילברשטיין/מגד גוזני

גם אליפות התיכונים לבנות הגיעה היום לסיומה עם זכייתה של הגימנסיה הריאלית ראשון לציון בתואר. הבנות שאותן מדריך זיו ארז גברו בגמר 38:47 על מקיף ז' אשדוד, והחלו לחגוג. שתי הקבוצות הופיעו לראשונה במעמד הגמר, אבל ראשון לציון הייתה נחושה יותר וזכתה בסיום. המשחק החל עם שליטתה של ראשון לציון שירדה בסיומו של הרבע הראשון ביתרון 6:10. ברבע השני יחסי הכוחות התאזנו, ואשדוד הצליחה ליטול את ההובלה כדי לסיים את המחצית הראשונה עם יתרון 16:23. אחרי שוויון 25:25 ברבע השלישי, הקבוצה מעיר היין יצרה לעצמה יתרון של חמש (27:32) ועלתה בטוחה בעצמה לרבע האחרון כדי לסיים עם ניצחון נאה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully