וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה את אולימפיאקוס 72:81 ביוון

נבארו (21 נק') הנחיל לאלופת אירופה הפסד שני ברציפות, הקטלאנים עדיין מושלמים. קובאן ניצחה את גלאטסראיי 62:63

המחזור השלישי בשלב הטופ 16 ביורוליג נמשך הערב (חמישי), כשבמשחק המרכזי שמרה ברצלונה על מאזנה המושלם בבית ה', עם 72:81 גדול על אולימפיאקוס ביוון. עבור אלופת אירופה, שלפני שבוע היתה מושלמת למי ששכח, מדובר בהפסד שני רצוף. במשחק השני של היום צלף מנטאס קליינטיס שלשת ניצחון שסידרה לקובאן ניצחון חוץ חשוב מאוד, 62:63 על גלאטסראיי בטורקיה.

שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו מול אולימפיאקוס. GettyImages
ניצחון חוץ ענק. נבארו/GettyImages

אולימפיאקוס - ברצלונה 81:72

עד השבוע שעבר היתה אולימפיאקוס מושלמת ביורוליג. ואז, בשבוע שעבר, הגיעה תבוסה משפילה של 30 הפרש למילאנו, והערב נחלה אלופת אירופה הפסד נוסף, ולפתע אולימפיאקוס במאזן שלילי של 2:1. הקטלאנים, מנגד, עולים למאזן 0:3, ועולים, לפחות באופן זמני, למקום הראשון בבית ה'.

הפתיחה היתה שייכת למארחת, כששלשה של גאורגיוס פרינטזיס העניקה לה יתרון 17:26, אלא שבוסטיאן נכבאר ומרסליניו הוארטס החזירו את קבוצתם למשחק, ונקודות של חואן קרלוס נבארו ובראד אולסון הריצו את הקטלאנים ל-45:55 לקראת סיום הרבע השלישי. בריאנט דנסטון צימק ל-66:64, ארבע דקות לבאזר, אך נבארו ואולסון ענו עם שלשות גדולות, קבעו 66:72, ומשם היוונים כבר לא הצליחו לחזור.

נבארו הצטיין עם 21 נקודות (4 מ-5 ל-2, 3 מ-6 ל-3) באותה כמות דקות, אולסון הוסיף 14. בצד המפסיד, קלעו פרינטזיס ו-ואסיליס ספאנוליס 17 נקודות כל אחד לאולימפיאקוס, אולם השני קלע ב-1 מ-7 בלבד מחוץ לקשת.

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס מול שחקן ברצלונה בראד אולסון. GettyImages
מהיחידים שתפקדו בשורות אלופת אירופה. ספאנוליס/GettyImages

גלאטסראיי - קובאן 63:62

קובאן חוזרת לתמונת המאבק על ההצלבה, הטורקים המאכזבים צונחים למאזן 3:0 בטופ 16.

הרבע הראשון היה שייך לגלא, כשפופס מנסה בונסו העלה אותה ל-12:20. קובאן הצליחה לחזור ולהישאר קרובה, ונקודות של מנטאס קלנייטיס צימקו את הפער ל-59:58 בלבד, שלוש דקות לסיום. 22 שניות לסיום, בפיגור 62:60, קיבלה קובאן כדור אחרון והלכה לקלנייטיס, שצלף שלשה ענקית וקבע 62:63. עם ארבע שניות לבאזר הפקידה המארחת את גורלה בידיו של קרלוס ארויו, אולם הרכז המצוין החטיא, והרוסים חגגו ניצחון חוץ גדול.

דריק בראון הצטיין בקובאן עם 16 נקודות ו-5 חטיפות, קלנייטיס הוסיף 13 ושניהם, למעשה, היו היחידים שקלעו בספרות כפולות עבור קובאן. מנגד, 19 ו-6 אסיסטים של ארויו לא הספיקו לגלא, שממשיכה להסתבך.

שחקן גלאטסראיי פופה מנסה בונסו. GettyImages
הפסד ביתי דרמטי. פופס מנסה בונסו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully