וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסן: "משחק חשוב כדי להתרחק ממאבקי התחתית"

15.1.2014 / 14:06

פורוורד ראשל"צ לקראת המשחק הביתי נגד הפועל תל אביב (21:15, ספורט 5+), שתופיע לראשונה ללא רביב לימונד הפצוע

המחזור ה-14 בליגת העל, שהחל לפני שבועיים, יימשך מחר (חמישי) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל תל אביב (21:15, ספורט 5+). הקבוצה של צביקה שרף מגיעה למשחק לאחר שני הפסדי חוץ רצופים, לגלבוע/גליל והפועל ירושלים, והיא יודעת שאם מכבי אשדוד, שנמצאת מקום אחד מתחתיה, תחל לנצח, היא עשויה למצוא את עצמה בקרוב מאוד שוב במקום האחרון. בראשון לא לקחו בחשבון אפשרות של ניצחון במלחה ביום ראשון, אבל היו מאוכזבים כי הרגישו שהייתה להם את ההזדמנות לנצח, אך הם לא ידעו לקחת אותה. בקבוצה מקווים לשיפור ביכולת הקליעה, לאחר שבמחזורים האחרונים מתקשים לעבור את 20 האחוזים מחוץ לקשת.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן. מגד גוזני
כולנו יודעים שאנחנו מסוגלים, במיוחד שמדובר בשני משחקי בית ומאוד רוצים להשלים את הצעד הזה. שון דאוסן/מגד גוזני

"המשחק מול הפועל תל אביב מאוד חשוב ונחוץ עבורנו כדי לעשות צעד נוסף ולהתרחק ממאבקי התחתית", אמר שון דאוסן לקראת המשחק, "ניצחון יכול להביא אותנו במומנטום נהדר למשחק בית הבא שיתקיים ביום שני מול נתניה. נצטרך להציג מלחמה בשני המשחקים. כולנו יודעים שאנחנו מסוגלים, במיוחד שמדובר בשני משחקי בית ומאוד רוצים להשלים את הצעד הזה. אנחנו זקוקים לתמיכה מלאה של הקהל שלנו ואני מאוד מקווה שיגיע וימלא את היציעים".

רצף הניצחונות הנפלא של הפועל תל אביב נקטע ביום שני אחרי שהקבוצה של ארז אדלשטיין הפסידה להפועל חולון בביתה. מלבד ההפסד איבדו האדומים את הגארד רביב לימונד שספג מכה קשה בכתפו, והצטווה לנוח בעשרת הימים הקרובים, כשלאחר מכן יתברר האם יוכל לשוב לשחק, או שייאלץ להמשיך לנוח. בהפועל מקווים כי הגארדים הנוספים של הקבוצה, וינסנט קאונסיל וטמיר אריאלי, שנכנסו לפרקט במקומו של לימונד במהלך הרבע השלישי והרביעי מול חולון, יוכלו להעלות את רמת משחקם כדי לנצח בראשון לציון. כמו כן בקבוצה עדיין לא פוסלים אפשרות של צירוף שחקן זר במקומו של קאונסיל, שדווקא הציג יכולת סבירה מול חולון.

גארד הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
כדי לנצח, הפועל תצטרך אותו ביכולת טובה בהרבה. מתן נאור/ברני ארדוב

המספר הנוסף

16 - פעמים אירחה ראשון לציון את הפועל תל אביב בליגה הסדירה עד היום. המאזן: 4:12 לכתומים.

21 - שלשות החטיאה ראשון לציון במלחה ביום ראשון מ-25 נסיונות, הכי הרבה החטאות לשלוש העונה במשחק.

30 - נקודות קלע קרלון בראון על הראש של ראשון לציון בסיבוב הראשון, שיא עונה עבורו.

יעמוד למבחן: מתן נאור. אחרי משחק לא טוב של הקפטן האדום מול חולון הוא מגיע למשחק חוץ קשה, ובלי רביב לימונד. כדי לנצח, הפועל תצטרך אותו ביכולת טובה בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully