וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "ראינו העונה שהדברים תלויים בעיקר בנו"

15.1.2014 / 13:14

הצהובים לא מתרגשים מההפסד בקרית שמונה: "יש גם משחקים כאלה". עוזריו של פאולו סוזה השוהה בחו"ל העבירו את האימון

one

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה, השוהה בחו"ל בנסיבות משפחתיות אישיות, נעדר מאימון הבוקר של הקבוצה. סוזה קיבל כמובן את אישור ראשי המועדון לצאת לחופשה מקוצרת וצפוי לשוב מחר ולהיות נוכח באימון הטקטי המסכם למפגש נגד מ.ס.אשדוד בשבת בבלומפילד.

בהיעדרו של הפורטוגלי, העבירו את האימון עוזרי המאמן, ויקטור סאנצ'ס ונאצ'ו טורנו, כאשר מחר תעלה הקבוצה הילוך בכל הנוגע להכנות המשחק נגד אשדוד. בשל הביקוש הנמוך לכרטיסים מצידה של אשדוד, נפתח יציע 4 בבלומפילד למכירה עבור אוהדי מכבי תל אביב, כאשר ההערכה היא שבלומפילד יהיה שוב כמעט מלא, למרות ההפסד הכואב בקרית שמונה.

נאצ'ו טורנו (מימין), ויקטור סאנצ'ס עוזרי מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחפים על סוזה. ויקטור סאנצ'ס ונאצ'ו טורנו/ברני ארדוב

סגל מלא צפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי וההערכה היא שסוזה יעשה מספר שינויים בהרכב, לעומת זה שפתח בקרית שמונה. עומרי בן הרוש עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי וגם גל אלברמן יחזור על חשבונו של ניקולה מיטרוביץ' שהיה חלש מאוד. בחלק הקדמי מתחרים מונס דאבור, ראדה פריצה, עומרי אלטמן ודור מיכה, על מקומות בהרכב לצידו של ברק יצחקי.

במועדון מייחסים חשיבות רבה לשלושת המשחקים הקרובים, בבית נגד אשדוד ואז בחוץ נגד רמת השרון וסכנין, לפני משחק הצמרת המסקרן נגד הפועל באר שבע, בעוד חודש בבלומפילד. "ראינו כבר העונה שהדברים תלויים בעיקר בנו", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו צריכים לשים את המשחק עם קרית שמונה מאחורינו, יש גם משחקים כאלה. יש משחק מאוד לא פשוט בשבת נגד אשדוד, ונצטרך להיות במיטבנו כדי להימנע מתקלה נוספת".

בשלב זה אין כל חדש בנוגע לתכניות הרכש של המועדון. מגן זר צפוי להצטרף בקרוב ונעשים מאמצים גם לצרף חלוץ נוסף, ככל הנראה ישראלי לסגל השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully