וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חברת Cal תעניק חסות לירדן ג'רבי

אחרי אלטשולר שחם, אאורה ומלנוקס, אלופת העולם בג'ודו תקבל סיוע כלכלי לקראת ריו 2016 מחברת כרטיסי האשראי

חברת כרטיסי האשראי Cal הודיעה היום (רביעי) כי תעניק חסות לאלופת העולם בג'ודו ומי שנבחרה לספורטאית השנה, ירדן ג'רבי, בדרכה לאולימפיאדת ריו 2016. במסגרת הענקת החסות תתמוך חברת כרטיסי האשראי בג'רבי על מנת שתוכל לפנות את זמנה לאימונים לקראת התחרויות האולימפיות. במסגרת התחרויות הייצוגיות תענוד הג'ודוקא את לוגו החברה על מדי הג'ודו.

הג'ודוקא ירדן ג'רבי עם דורון ספיר, מנכ"ל CAL. ישראל הדרי,
"גאה ומאושרת". ג'רבי עם דורון ספיר/ישראל הדרי

ג'רבי אמרה: "אני גאה ומאושרת להיות חלק מחברת Cal המדגישה בחזונה מצוינות וישראליות במיטבה. החיבור עם חברת Cal נוצר עוד בפגישתנו הראשונה ואחד האירועים המרגשים הזכורים לי הוא שכשיצאתי ממשרדיה, עמדו עובדי החברה ומחאו לי כפיים. תמיכתה של החברה מסייעת לי בהמשך דרכי למשחקים האולימפיים בריו בשנת 2016. אני מודה להנהלת החברה ולעובדיה על הבחירה בי ועל כרטיס האשראי הכי מדליק שיכול להיות".

דורון ספיר, מנכ"ל Cal, אמר בנושא: "ירדן ג'רבי היא סמל להגשמת חלום ישראלי אמיתי. פגשנו ספורטאית מלאה בחיוביות, יושרה ודבקות במטרה בצד מקצוענות ללא פשרות. כל אלה הן תכונות זהות לערכים שעליהם מושתתת העשייה שלנו ב-Cal, ואנו שמחים לקחת חלק בהגשמת החלום של ירדן, בדיוק כשם שאנו שמחים להגשים ללקוחותינו חלומות, צרכים ורצונות". במסגרת התמיכה בספורטאית, תעביר ג'רבי גם סדנאות פנים ארגוניות בנושאי הצלחה והישגיות.

במעמד טקס הענקת החסות, הוענק לג'רבי כרטיס אשראי בינלאומי מעוצב בדמותה עם תמונת הניצחון מאליפות העולם שם זכתה במקום הראשון. מ-Cal נמסר כי לרגל הענקת החסות, תחנוך החברה ליין כרטיסי אשראי מעוצבים בדמותה של ג'רבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully