וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקצב הזה גם בבית"ר תהיה רוטציה כמו במכבי תל אביב"

15.1.2014 / 10:41

בבית"ר מרוצים מהרכש: "ככה זה צריך להיות". החתמת מגרלשווילי מתעכבת, רודריגס שוחח עם וילה וטונייס והביע רצון להצטרף

one

בבית"ר ירושלים מרוצים מחיזוק הקבוצה בשבוע האחרון, אחרי שאמש הוחתם הקשר הארגנטינאי פאבלו בראנדן, שעל הגעתו עליו עמלו בשבועיים האחרונים בשקט עם חשש גדול מאוד כי יאבדו את השחקן. "רוני לוי לא היה להוט ככה להביא אף שחקן", אמרו בקבוצה. "כי הוא יודע מה הוא שווה, והוא היה אחד השחקנים המשמעותיים שלו ברומניה. זה שחקן שאנחנו בטוחים שהוא ישדרג אותנו וזה הישג עבור המועדון לצרף אותו".

שחקנים בקבוצה אמרו על מסע הרכש: "תהיה מלחמה על כל מקום בהרכב וככה זה צריך להיות בבית"ר. מי שרוצה להיות בבית"ר צריך להילחם על מקום בהרכב ולרצות שהיא תהיה חזקה למעלה. מי שרוצה הרכב בטוח שישחק בקבוצת תחתית או בלאומית. כמעט כולם מבינים שזה לטובתם, גם מי שלחוץ, ואין גם בעיה ששחקנים ורגליים יעופו באויר באימונים, זה אומר שיש תחרות. בסוף אולי עוד יעשו אצלנו רוטציה כמו במכבי תל אביב".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"הוא לא היה להוט כך לגבי אף שחקן". רוני לוי/קובי אליהו

לגבי הגעת חיים מגרלשווילי בבית"ר חזרו ואמרו: "אנחנו ממתינים שהוא יסגור את העניינים עם לרנקה, ויחתום ובוודאות יצורף גם חלוץ זר, יש מו"מ עם כמה חלוצים ונחליט באופן שקול ולא בלחץ. דויד רודריגס בעדיפות ראשונה אבל יש פערים כספיים".

מגרלשווילי ישחק היום את משחק הגביע של קבוצתו נגד אנורתוזיס פמגוסטה, ולאחריו ישוחח עם ראשי המועדון כדי לסגור את תנאי שחרורו. בבית"ר אמרו: "אנחנו מבינים שהכל יסתדר אבל עד שלרנקה לא נותנת אוקיי סופי אנחנו לא יכולים לברך על המוגמר".

אגב, אמש שוחח רודריגס עם אנדרס טונייס וג'ונתן וילה, חברי לשעבר מסלטה ויגו, הביע רצון להצטרף לבית"ר ואף אמר שיהיה מוכן להתפשר בדרישותיו, אך עדיין ישנם פערים ובית"ר לא תשלם כ-180 אלף יורו עבור חמישה חודשים. בבית"ר ינסה לקדם את המו"מ בימים הקרובים על מנת לנסות ולצרפו בשבוע הבא.

ג'ונתן וילה ערך הבוקר אימון בכורה בקבוצה, כאשר אמש קיבל תשובה חיובית לבדיקות הרפואיות שעבר. בראנדן ינחת ב-24 שעות הקרובות וייתכן שיהיה בסגל הקבוצה כבר ביום ראשון נגד רמת השרון אם כי הדברים יהיו תלויים בכושרו ובהגעת ההעברה הבינלאומית שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ונתן וילה שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עבר את הבדיקות הרפואיות. ג'ונתן וילה באימון הבוקר/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully