וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פאבלו ברנדאן סיכם עד תום העונה

14.1.2014 / 17:05

עוד חיזוק לרוני לוי: הקשר הארגנטינאי אותו אימן בעבר יגיע ברביעי לישראל. מגרלשווילי מנסה להגיע לסיכום עם א.א.ק על שחרורו. אימון בכורה לאזולאי

one

בית"ר ירושלים לא מפסיקה להתחזק. פאבלו ברנדאן, מגן/קשר ארגנטינאי בן 30 סיכם היום (רביעי) את תנאיו עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת והוא יגיע ביום רביעי לישראל לבדיקות רפואיות וחתימה. רוני לוי מכיר היטב את השחקן שכן הוא אימן אותו באוניראה אורזיצ'ני וסטיאווה בוקרשט. המגעים בין בית"ר לשחקן נמשכו כ-10 ימים עד שהושג הסיכום. עלותו עד סוף העונה עומדת על כ-110 אלף יורו, ואם ימשיך לעוד עונה תהיה העלות כ-250 אלף יורו. ברנדאן מצטרף למשה לוגסי, ג'ונתן וילה ושלומי אזולאי שכבר עברו לבית"ר.

ברנדאן, 30, גדל בהורקאן ועבר לא מעט קבוצות בקריירה. הוא שיחק בספרד באלאבס ובורחוס ובתווך שב לארגנטינה והופיע גם במדי אינדפנדיינטה, ארחנטינוס ג'וניורס וקורדובה. ב-2007 נרכש על ידי אוניראה אורזיצ'ני, שם שיחק גם תחת רוני לוי, בעיקר כקשר התקפי. המאמן הישראלי היה גם זה שהביא אותו לסטיאווה בוקרשט. בינואר 2012 נרכש הארגנטינאי על ידי ליאונינג הסינית במדיה רשם 48 הופעות וכבש שער אחד. הליגה הסינית הסתיימה בחודש נובמבר והשחקן מגיע לבית"ר בהעברה חופשית, כשבקבוצה מייעדים לו תפקיד במרכז השדה. בכך, אגב, עשויה להיפתח אופציה לשילובו של וילה כבלם לצד אנדרס טונייס, כפי ששיחקו בסלטה ויגו.

שחקן סטיאווה בוקרשט פבלו ברנדאן. GettyImages
חוזר לשתף פעולה עם רוני לוי. ברנדאן/GettyImages

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים לסגור את העברתו של חיים מגרלשווילי עוד השבוע, על מנת שהמגן יוכל לשחק כבר ביום ראשון נגד הפועל ניר רמת השרון. מגרלשווילי, שעל מועמדותו לבית"ר פורסם בוואלה! ספורט, קיבל החלטה לחזור ואמש (שני) בית"ר שיפרה את הצעתה לשחקן ולמעשה סיכמה עמו לשנה וחצי. כעת, כל שנותר הוא שהשחקן יסגור את ענייניו מול א.א.ק לרנקה, קבוצתו הנוכחית.

לרנקה חייבת למגרלשווילי שתי משכורות והיום הצדדים צפויים להיפגש ולנסות להגיע להבנות. אם לא יהיו תקלות, המגן צפוי לנחות בישראל ב-48 שעות הקרובות ולהצטרף לבית"ר. שחקנים בקבוצה, ששמעו על הסיכום של מגרלשווילי, אמרו: "חיכינו לו יותר מכל שחקן אחר. חיים יודע מה זה בית"ר, הוא מת על הטירוף כאן והוא שחקן שלא נלחץ מכלום. מתחילת השנה אנחנו מדברים שהוא חסר".

ברגע שמגרלשווילי יצטרף, לנדרי מולמו יעשה את הדרך ההפוכה ויעבור לשחק ביוון. אמש סגר הקשר הניגרי אייס קרים את כל העניינים הכספיים מול המועדון והוא ימריא היום למולדתו, כאשר גם טטה בנגורה אמור לעשות זאת היום. בבית"ר אמרו: "הם בסך הכול אנשים טובים ודברים לא הסתדרו כאן. הם גם נקלעו לסיטואציה לא פשוטה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צריך לסגור את העניינים מול לרנקה. מגרלשווילי/ברני ארדוב

עוד שחקן שעשוי לפתוח ביום ראשון הוא ג'ונתן וילה, שיכול להחליף את אופיר קריאף המוצהב. בבית"ר מקווים שהגעתו של וילה תעודד מעט את טונייס. הבלם נכנס בסיום המשחק נגד רעננה לחדר ההלבשה וצעק: "אנחנו קבוצה חלשה. איך אנחנו מקבלים גול כזה? אמרו לי שאני בא לקבוצה חזקה ולא הייתי בא לקבוצה כזאת". בבית"ר מקווים שהצירוף של וילה ירגיע מעט את טונייס והעובדה שסוף סוף יש מישהו שדובר את שפתו (במקרה זה גם מדובר בחבר מסלטה ויגו), יעזרו להרים את רוחו של הבלם ולגרום לו לנסות להוביל את הקבוצה יחד עם וילה.

בתוך כך, שלומי אזולאי, שאמש סוכמה סופית השאלתי ממכבי חיפה, ערך אימון בכורה. ג'ונתן וילה טרם סיים את הבדיקות הרפואיות ועדיין לא התאמן.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. יואב דודקביץ'
חיזוק חדש בבירה. שלומי אזולאי/יואב דודקביץ'

עם זאת בבית"ר עדיין לא אמרו את המלה האחרונה בנוגע לרכש. בקבוצה רוצים לצרף חלוץ זר, אבל רק אם ימצא שחקן כזה ברמה גבוהה. השם החם הוא עדיין דויד רודריגס מסלטה ויגו, אחריו המאמן רוני לוי עקב. לוי מאוד היה רוצה לראות אותו מצטרף. בבית"ר מקווים כי ההצעה המשופרת שהגישו, לצד העובדה שהחלוץ עדיין לא מצא קבוצה אחרת ושני חבריו מסלטה ויגו נמצאים כאן, תקדם את המו"מ.

בבית"ר החליטו כי לגבי כל שחקן שיבקש שחרור הנושא יידון לגופו, אם כי בשלב זה, עד שלא יושלם הסגל במועדון, מעדיפים שלא לעסוק בכך. המאמן רוני לוי לוקח בחשבון פציעות וחיסורים בהמשך העונה ולכן במועדון לא ממהרים לדלל את הסגל בשחקנים שעשויים לקבל דקות השנה.

לאחר חודשים של בעיות משפטיות ותקלות טכניות בית"ר ירושלים השיקה היום דף פייסבוק חדש ורשמי עבור האוהדים ומקווה להגיע ל-50 אלף חברים בחודשים הקרובים.

ג'ונתן וילה שחקן בית"ר ירושלים. יואב דודקביץ'
מסלטה ויגו לבית"ר. ג'ונתן וילה/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully