וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן רמת השרון שמיוחסים לו החשדות: "עוד כמה ימים יצחקו על זה"

15.1.2014 / 10:01

במועדון רוצים לסיים את הפרשה שקושרת שחקן או שניים להטיית משחק, ופנו ל"ויצמן-יער". לאופר: "לא נכתים שחקנים"

one

אחרי יממה סוערת ברמת השרון בעקבות מידע שהגיע למועדון על כך ששחקן או שניים בקבוצה היטו את משחקי הקבוצה נגד הפועל חיפה ומול מ.ס. אשדוד ולאחר שאתמול (שלישי) החליטו במועדון שלא לפעול בנושא, הבוקר פנו ברמת השרון למשרד החקירות "ויצמן-יער" והעבירו את כל המידע שקיבלו אודות אותם שחקנים.

יושב ראש הקבוצה, דני לאופר, אמר הבוקר: "לא נכתים שם של שחקנים על בסיס של שמועות ורכילות. מידע הוא בגדר מידע, לחיוב ולשלילה, וכך אנחנו מתייחסים אליו. נוצר עליהום ולכן אנחנו בכלל לא יכולים להתעסק בזה במצב הנוכחי, ופנינו לאנשי מקצוע שיפתרו את הנושא ויכריעו אם זה נכון או לא נכון. באופן אישי אני מתקשה להאמין לדבר כזה".

”רמת השרון רוצים לחסוך. שחקנים לא מכרו משחק”

מאמן עירוני ניר רמת השרון חיים שאבו. מגד גוזני
פרשה שלא מוסיפה שקט. חיים שאבו/מגד גוזני

השחקן שמייחסים לו את החשדות אמר: "אני מגיע לאימון כרגיל ומתעסק רק בכדורגל ובמשחק ביום ראשון. יש לי קריירה ולא אתן לאף אחד לפגוע בה. אני יודע את האמת שלי ובטוח שעוד כמה ימים אנשים יצחקו על זה". בעקבות ההתפתחויות אמר אחד השחקנים בקבוצה: "טוב מאוד שפנו לויצמן יעדר ויגמרו עם הדבר הזה כמה שיותר מהר. אנחנו לא מאמינים שזה נכון ורוצים לחזור לשקט שלנו כמה שיותר מהר".

כזכור, אתמול הביעו השחקנים תרעומת מפיצוץ הפרשה. שחקן בכיר אמר: "רמת השרון הייתה צריכה באותו רגע לצאת ולהגן על השחקנים שלה, היא משפילה אותנו". שחקן נוסף הוסיף: "מרגע לרגע זה נראה שהם (ההנהלה) רוצים לחסוך כסף והורגים את הקבוצה. כל מי שלא מסתדר כספית עם ההנהלה, זורקים את השם שלו לתקשורת. שחקנים לא מכרו משחק. עשינו קאמבק מדהים מהקבר, וכל משחק שלא הולך, מתחילות השמועות. הדברים האלה הורגים את הקבוצה".

גם חיים שאבו הגיב לשמועות, ואמר: "אני לא מכיר את הדברים האלה ועדיין לא שוחחתי עם ההנהלה. אני ניזון מהתקשורת. כל עוד אני לא יודע מדבר כזה, אני מתעסק אך ורק בכדורגל ובהכנת הקבוצה למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully