וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברמת השרון רוצים לחסוך כסף. שחקנים לא מכרו משחק"

14.1.2014 / 19:32

שחקנים בקבוצה זועמים על הפרסומים בנוגע להטיית משחקים ומצפים לגיבוי: ”חיים שאבו וההנהלה צריכים לעמוד מאחורינו”

one

סערה גדולה בהפועל ניר רמת השרון בעקבות הפרסומים על כך שלמועדון הגיע מידע על שחקן או שניים שהיטו את המשחק נגד מ.ס אשדוד ואולי גם את המשחק נגד הפועל חיפה. על פי גורמים ברמת השרון, השמות הנזרקים לאוויר הם כאלה שלא ימשיכו בקבוצה אחרי ינואר והדברים מעלים לא מעט חשדות אצל שחקנים.

שחקני הקבוצה מתכתבים ארוכות בקבוצת ה"וואטסאפ" ונשמעים כועסים מאוד על כך שהדברים יוצאים ואינם זוכים לגיבוי. שחקן בכיר בקבוצה אמר: "מה זה בכיר בכדורגל נתן להם מידע? רמת השרון הייתה צריכה באותו רגע לצאת ולהגן על השחקנים שלה, היא משפילה אותנו".

מאמן עירוני ניר רמת השרון חיים שאבו. מגד גוזני
סערה סביב הקבוצה שלו. חיים שאבו/מגד גוזני

שחקן נוסף הוסיף: "מרגע לרגע זה נראה שהם רוצים לחסוך כסף והורגים את הקבוצה. כל מי שלא מסתדר כספית עם ההנהלה זורקים את השם שלו לתקשורת. שחקנים לא מכרו משחק, עשינו קאמבק מדהים מהקבר וכל משחק שלא הולך מתחילות השמועות. הדברים האלה הורגים את הקבוצה, חיים שאבו וההנהלה צריכים לצאת לתקשורת ולנקות את השחקנים אחרת הקבוצה יורדת ליגה מהשמועות האלה".

חיים שאבו המאמן הגיב לשמועות ואמר: "אני לא מכיר את הדברים האלה ועדיין לא שוחחתי עם ההנהלה. אני ניזון מהתקשורת. כל עוד אני לא יודע מדבר כזה אני מתעסק אך ורק בכדורגל ובלהכין את הקבוצה למשחק הבא".

בקבוצה אמרו הערב כי לעת עתה מדובר בשמועות ורכילות גסה ללא ביסוס והם אינם מתכוונים לטפל בנושא. דני לאופר הסביר ואמר כי: "היה מי שמסר לנו מידע. אני יכול לומר חד משמעית שאנחנו לא פונים למשטרה, לא עושים פוליגרף ולא מתכוונים לחקור שחקנים אלא ממשיכים הלאה ולא ניתן שהקבוצה תיהרס לנו.

אגב, ברמת השרון מעדיפים להמשיך הלאה בעיקר בשל העובדה כי השחקנים לא צפויים להמשיך במועדון לאחר חודש ינואר. אחד השחקנים ששמו הוזכר אמר: "זה בדיחה וגם רמת השרון יודעים את זה. אם השם שלו יפורסם בהקשר הזה הם ישלמו על זה כל החיים שלהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully