וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מנצ'סטר יונייטד לא שמחה, אבל רגועה"

מאמן צ'לסי מחמם את הגזרה לקראת המפגש בראשון: "זה מאוחר מדי עבורם לזכות באליפות. המאבק שלנו יהיה מול סיטי"

האם אנחנו שוב רואים את ז'וזה מוריניו נוקט במלחמה פסיכולוגית מול מנצ'סטר יונייטד כפי שכבר הכרנו בעבר? בראיון שנערך עימו ב"לונדון איבנינג סטנדרד" לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון בין צ'לסי ליונייטד בסטמפורד ברידג', התייחס "המיוחד" למצב ביונייטד וסיפר כי משיחות פנימיות שערך עם מקורבים בקבוצה, מצב הרוח אצל היריבה שפוף.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
"הם כולם מאוחדים ומתכוונים לבנות מחדש קבוצה גדולה. התוצאות הרעות יסתיימו". מוריניו/GettyImages

"ההרגשה שלי, שמבוססת על קשר של שנים עם סר אלכס וכמה גורמים מבפנים, מנצ'סטר יונייטד לא שמחה, אבל הם רגועים", אמר מוריניו בראיון. "הם סומכים על דייויד (מויס), דייויד סומך עליהם. אני לא חושב שדייויד נמצא תחת לחץ. הלחץ הוא משהו וירטואלי. זה משהו שמגיע מהתקשורת כתוצאה מהעובדה שהם לא השיגו תוצאות טובות. הדבר הכי חשוב הוא לא לאפשר ללחץ שמגיע מבחוץ להשפיע".

כזכור, במהלך הקיץ האחרון עלה שמו של מוריניו כמועמד הבולט לרשת את פרגוסון, אבל בסופו של דבר ההנהלה של יונייטד בחרה במנג'ר אברטון היוצא שלקח על עצמו את התפקיד. "מויס רגוע וההנהלה מקרינה שהוא המנג'ר שלהם לשנתיים, שלוש, ארבע, חמש השנים הבאות. הם כולם מאוחדים ומתכוונים לבנות מחדש קבוצה גדולה. התוצאות הרעות יסתיימו".

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"מויס רגוע וההנהלה מקרינה שהוא המנג'ר שלהם לשנתיים, שלוש, ארבע, חמש השנים הבאות". מויס/GettyImages

יונייטד מפגרת נכון לעכשיו ב-11 נקודות אחרי ארסנל המוליכה כאשר נותרו 17 מחזורים לסיום העונה, ומוריניו משוכנע שהשדים האדומים פספסו כבר את הרכבת: "הם יחזרו למסלול, למרות שזה מאוחר מדי לזכות באליפות מכיוון שהם רחוקים יותר מדי נקודות אחרי המוליכה". מוריניו גם התייחס ליריבה העיקרית לדעתו על התואר, מנצ'סטר סיטי: "זה יהיה הישג נהדר מבחינתי אם נגבור עליהם במאבק על התואר. היינו אלופים לפני כן, אבל היינו הקבוצה הראויה לאליפות, במיוחד בעונה השנייה כשהרגנו את המאבק מהיום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully