וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בנאדו לא יחזיר את עמאשה, קשר רוזנבורג מועמד?

15.1.2014 / 16:00

משיחות פנימיות עולה כי המאמן לא שינה את דעתו בנוגע לעמאשה. בניגריה מדווח כי צ'יבויקה על הכוונת, אנדלובו נפרד מקייסי ובנאדו

one

אריק בנאדו לא צפוי להחזיר את ויאם עמאשה לסגל מכבי חיפה, כך עולה מתוך שיחות פנימיות שמנהלים קברניטי המועדון בימים האחרונים. במועדון מעריכים כי עמאשה לא יוחזר בכל מקרה אם יגיע חלוץ, ואילו הסיכוי היחיד שעמאשה בכל זאת יצטרף לסגל קיים אם לא יגיע אף שחקן חיזוק במהלך חלון ההעברות הנוכחי.

"כרגע אין כוונה להחזיר אותו לסגל, אלא אם אריק שוב ישנה את דעתו", אישר אתמול בכיר במועדון. כזכור, כבר אתמול הבהירו במכבי חיפה כי אין עדיין כל החלטה לגבי החלוץ וזאת למרות שבנאדו עצמו לא פסל אפשרות כזאת על הסף במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר. בירור שנעשה בעניין עם המאמן רק מחזק את ההנחה הזאת.

* התקשורת הניגרית מדווחת שקשר רוזנבורג ג'ון צ'יבויקה, 25, נמצא על הכוונת של מכבי חיפה. השחקן כבש בעונה החולפת תשעה שערים, ומעורר עניין גם בסין ובבלארוס. הירוקים טענו בתגובה שהשחקן הוצע בעבר, אך אינו מועמד בשלב זה.

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
בינתיים ימשיך ביציע. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

דינו אנדלובו, שסיכם אתמול בסופרספורט ומתח ביקורת בטענה שלא קיבל מספיק הזדמנויות במכבי חיפה, שלח אתמול סמוך לטיסה הודעות למנהל הקבוצה אדורם קייסי ולמאמן אריק בנאדו, בהן הוא נפרד מהם. במועדון אמרו אתמול: "הדברים שאמר משקפים את הלך הרוח שלו, ואי אפשר למנוע ממנו לדבר. ידוע שהוא אדם אמוציונלי שלוקח את הכדורגל ללב". לאחר שחרור אנדלובו, חן עזריאל ושלומי אזולאי, מכבי חיפה תנסה למצוא קבוצה גם לאיציק כהן ועמאשה, שמועמד לעבור להפועל תל אביב גם ללא קשר לעסקת עומר דמארי.

לגבי כהן, רמת השרון מעוניינת בשחקן ומעבר של עשהאל בן שבת ליוון רק יחזק האפשרות הזאת. גם הפועל עכו מעוניינת בשחקן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אנדריי פיליאבסקי לא מעוניין לעבור לאוקראינה, ולמרות מסע שכנועים, ייתכן שיישאר בירוק או יעבור לקבוצה אחרת בישראל. פיליאבסקי מעוניין לשחק בבית"ר ירושלים או בהפועל תל אביב. אגב, בימים האחרונים עלתה אפשרות במועדון לצרף את אופיר קריאף מבית"ר ירושלים. במועדון טוענים כי מדובר בסיכוי קלוש, שכן אם בנאדו יצרף קשר, הוא יעדיף שחקן בעמדה אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה מול תמיר כהן שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
"ידוע שהוא אדם אמוציונלי שלוקח את הכדורגל ללב". אנדלובו/ברני ארדוב

בחברה הכלכלית וגם במכבי חיפה מעריכים שהסכם בנוגע לשימוש באצטדיון סמי עופר יושג בשבועות הקרובים. הפערים בין הצדדים נובעים מהקצאת המקומות ביציע הכבוד, וגם בענייני כספים אחרים. "אין לי ספק שההסכם בסופו של דבר יהיה, הרי לא הגיוני שמכבי חיפה לא תרצה לשחק באצטדיון החדש. כמובן שיש לנו גם אלטרנטיבות אחרות, אבל אני בהחלט יכול להעריך שיהיה הסכם", אמר גורם בחברה הכלכלית.

חיפה תמשיך בהכנות לקראת המשחק ביום שני מול הפועל באר שבע. אביחי ידין פצוע ולא צפוי להיות בסגל, יניב קטן מורחק. ההערכה היא שבנאדו יפתח עם הרכב זהה לזה שניצח את בני סכנין. רן אבוקרט שפתח בהרכב במשחק האחרון רוצה להישאר במועדון. שמואל שיימן שהבין שסיכוייו לעבור לבית"ר ירושלים קלושים לאור הסיכום העקרוני עם חיים מגרלשווילי עשוי להישאר אם לא יקבל הצעה מהפועל תל אביב. עדיין לא בטוח שאלעד גבאי יישאר ובמקרה שיעזוב, שיימן יתופקד גם כמגן ימני מחליף.

אצטדיון סמי עופר, חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לא הגיוני שמכבי חיפה לא תרצה לשחק באצטדיון החדש". אצטדיון סמי עופר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully