וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דינו אנדלובו הושאל לקבוצת סופרספורט

14.1.2014 / 16:55

החלוץ ישחק עד תום העונה בקבוצה מדרום אפריקה, שתוכל לרכוש את כרטיסו בעונה הבאה. אין עדיין החלטה לגבי עמאשה

one

מכבי חיפה הודיעה הערב (שלישי) על השאלתו של דינו אנדלובו, החלוץ הדרום אפריקאי לקבוצת סופרספורט מדרום אפריקה. אנדלובו ימריא עוד הלילה מישראל ויצטרף לקבוצתו החדשה. תקופת ההשאלה היא עד לתום העונה, כאשר בסיומה תינתן האופציה לקבוצת סופר ספורט יונייטד לרכוש את החלוץ.

אנדלובו, 23, נרכש על ידי מכבי מבני יהודה בקיץ 2012, אבל לא הצליח להתאקלם בקבוצה, סבל מפציעות וממערכת יחסים עכורה עם הקהל. העונה הוא רשם שמונה הופעות וכבש שער בודד. השחקן לא היה בתכניות של אריק בנאדו להמשך העונה והביע נכונות לעזוב את ישראל ולחזור למולדתו. בימים האחרונים נוהלו מגעים בין הירוקים לסופרספורט, שביקשה לשאול אותו, והיום הגיעו הצדדים לסיכום. אנדלובו יחזור בקיץ לחיפה במדיה יש לו חוזה לשנתיים נוספות.

בחיפה מחפשים קבוצה גם לאיציק כהן הבלם וכרגע רמת השרון מעוניינת להחתים אותו ומחכה לתשובה סופית מסוכניו. כהן מעדיף את הפועל עכו, אבל לנציגיו הובהר שלא בטוח שיוחתם בלם.

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
חוזר לדרום אפריקה. אנדלובו/קובי אליהו

בתוך כך, בקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה האם להחזיר את ויאם עמאשה לסגל, אבל כבר החליטו איזה צעד לא יוביל לחזרתו – החתמת חלוץ. גורם במועדון אישר: "ההחלטה תלויה אך ורק באריק בנאדו, אבל אין טעם להחזיר את עמאשה אם נחתים עוד חלוץ. כרגע לא שמענו מבנאדו שהוא שינה את דעתו מתחילת העונה. המטרה היא להמשיך ולטפח שחקנים כמו גוזלן ותורג'מן, כשגם שון וייסמן יעלה העונה מהנוער".

עמאשה עצמו מחכה להחלטה, אבל כבר עכשיו ברור שאם עומר דמארי יגיע (חיפה טרם החליטה האם לרדת ממנו, אבל מצפה שהכרעה תושג עד סוף השבוע הבא), עמאשה יתבקש לעבור להפועל תל אביב ולא יהיה בסגל.


הקשר ההולנדי של לבסקי סופיה גארי רודריגז עדיין נמצא בתוכניות של הירוקים, וייתכן שבנאדו יחליט לצרף בסופו של דבר קשר זר, שמסוגל לשחק בצד ימין. למרות זאת, אתמול במהלך האסיפה החמיא אריק בנאדו לעידן ורד: "כל יום הוא מגיע שעה לפני כולם, עושה חדר כושר וטיפולים לפני כולם ונכנס לאימון ועובד קשה למרות שהוא לא פותח בהרכב. זאת דוגמא טובה גם לאלה שפותחים וגם לאלה שלא. נגד סכנין שיחקנו 75 דקות שהיו הטובות ביותר העונה מבחינת אופי ומחויבות".

לאחר פגישה נוספת שנערכה עם נציגי החלוץ הקמרוני ז'ק המאן, מתברר כי החלוץ טרם סיכם את תנאיו במועדון. בחיפה ינסו להגיע להסכמות על רכישת השחקן במהלך השבוע הקרוב.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
טרם התקבלה החלטה בנושא שלו. עמאשה/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully