וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.1

צ'לסי החזירה את נמניה מאטיץ' תמורת 25 מיליון יורו, פרננדו יצטרף לליברפול, אתלטיקו רוצה את גוארין ואייאקס רוצה את קשר ברצלונה. כל השמועות

העברות:

* צ'לסי הודיעה רשמית על החתמת נמניה מאטיץ' תמורת 25 מיליון ליש"ט. קשר בנפיקה בן ה-25 הגיע אתמול ללונדון, וחתם ל-5.5 שנים בקבוצה אותה עזב לפני שלוש שנים. מחירו של הסרבי הוערך ב-5 מיליון ליש"ט כשהוא עזב את סטמפורד ברידג' ב-2011 במסגרת העסקה שהביאה לצ'לסי את דויד לואיז. לידיעה המלאה.

* פיורנטינה הודיעה רשמית כי שאלה את חלוץ מילאן אלסנדרו מאטרי. החלוץ האיטלקי יצטרף ליולה עד תום העונה, למשך שישה חודשים.

* האל סיטי אישרה את החתמתו של ניקיצה ילאביץ', חלוץ אברטון, על חוזה ל-3.5 שנים תמורת כ-6.5 מיליון ליש"ט. ילאביץ', שהגיע לאברטון מגלזגו ריינג'רס, נהנה מפתיחה נפלאה כשהגיע לטופיז, אבל מאז מעט דעך.

* סוסואולו הקטנה החתימה את תומאס מנפרדיני, 33, בלם ומגן גנואה.

* הקשר הפולני דומיניק פורמן, 21, עזב את לגיה ורשה וחתם ל-4.5 שנים בטולוז הצרפתית תמורת 2.7 מיליון יורו. פורמן, שחקן הנבחרת הצעירה, כבר רשם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת.

ווילפריד זאהה שחקן נבחרת אנגליה הצעירה לפני סטפן יוהאנסן שחקן נבחרת נורבגיה הצעירה, יורו 2013. מגד גוזני
שיחק ביורו בישראל. יוהאנסן/מגד גוזני

* פולהאם השאילה לפ.ס.וו איינדהובן את החלוץ בריאן רואיס (28) עד העונה. הקוסטה ריקני כבר שיחק בעבר בהולנד וזכה עם טוונטה באליפות.

* סלטיק הודיעה על החתמתו של קשר נבחרת סטפן יוהאנסן (23) בחוזה לשלוש עונות וחצי. יוהאנסן, ששיחק ביורו בישראל, מגיע מסטרומגודסט.

* ווסטהאם הודיעה רשמית כי האריכה את החוזה של קרלטון קול בעונה וחצי נוספות.

* ברצלונה האריכה את חוזהו של הבלם מארק בארטרה עד 2017.

ניקיצה ילאביץ' שחקן נבחרת קרואטיה. AP
רוצה מונדיאל. ילאביץ'/AP

שמועות:

* ב"דיילי מירור" מפרסמים שמנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, מעוניין להחתים את קשרה של שאלקה יוליאן דרקסלר תמורת 35 מיליון ליש"ט כדי להפוך אותו לרובין ואן פרסי החדש. בדיווח מצוין כי ייתכן שונגר יבין שהוא יאלץ להמתין עם הרכישה לקיץ, אבל הצוות הניהולי ינסה להנחית אותו כבר עכשיו.

* ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווחים שיונייטד לא תוכל להחזיר בינואר את פול פוגבה מיובנטוס, אבל עסקה לצירופו של הקשר ששיחק בין 2011 ל-2012 עשויה לקרום עור וגידים במהלך הקיץ.

* ב"דיילי אקספרס" מדווחים שליברפול הצטרפה למירוץ להחתמתו של הקשר האחורי של פורטו, פרננדו, שמשחק מ-2007 בשורות הקבוצה הפורטוגלית. גם המגן הצרפתי אליקים מנגלה מחוזר, כאשר מנצ'סטר סיטי יודעת שמחירו של השחקן מוערך בכ-42 מיליון ליש"ט.

* האם גלאטסראיי תתחזק בקשר סטוק סיטי, צ'רלי אדם, רגע לפני המפגש המסקרן שלה בשמינית גמר ליגת האלופות מול צ'לסי? על פי "דיילי מייל" המועדון הטורקי מעוניין בעסקה ומוכנה לשלם חמישה מיליון ליש"ט.

העברות בעולם - 14.1

העברות בעולם - דיווח יומי

שחקן שאלקה, יוליאן דראקסלר. רויטרס
יש לו מודל לחיקוי חדש? דרקסלר/רויטרס

* ב"סקיי ספורט" מדווחים שקשרה של פריס סן ז'רמן בלס מטוידי מנהל מגעים עם המועדון להארכת חוזהו בשורות האלופה הצרפתית.

* רומא מגלה עניין במגנה השמאלי של פנרבחצ'ה, קאנר ארקין, שמחוזר גם על ידי ליברפול.

* בתקשורת הספרדית מדווחים שלא פחות משלוש קבוצות, סביליה, ויאריאל ואספניול, מחזרות אחרי קשרה של גלאטסראיי, אלברט ריירה.

* באתלטיקו מדריד ממתינים להתפתחויות בנוגע לעתידו של קשרה של אינטר, פרדי גוארין, אחד השמות החמים של צ'לסי, ועשויים לצאת במהלך לצירופו.

* הקשר איסק קואנקה, השייך לברצלונה, מנסה להתיר את חוזהו בקבוצה הקטלאנית מתוך כוונה לחתום באייאקס. קואנקה שיחק בעונה שעברה כמושאל מברצלונה בקבוצה ההולנדית, וכעת רוצה להבטיח בה את עתידו.

שחקן אינטר, פרדי גוארין. רויטרס
בקרוב יהיה האיום החדש על ברצלונה? גוארין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully