וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' בחצי גמר גביע הליגה, קאן הדהימה בגביע

פסטורה כבש ובישל ב-1:3 של האלופה על בורדו. בגביע: 3:4 סנסציוני בפנדלים לנציגת הליגה הרביעית על סנט אטיין

פריס סן ז'רמן הפכה הערב (שלישי) לעולה הראשונה לחצי גמר גביע הליגה הצרפתי, לאחר שניצחה 1:3 בחוץ את בורדו. האלופה פגשה את חלוצה לשעבר גיום הוארו ונאלצה להסתדר במשך מחצית שלמה ללא זלאטן איברהימוביץ' שהוחלף, אבל חאבייר פסטורה הסיר חלודה והוביל אותה לניצחון עם שער ובישול (וחצי).

הקשר הארגנטינאי המתוסכל, שאיבד את מקומו בהרכב ולא כבש מאז ה-28 באפריל, מצא את הרשת בדקה ה-45 עם בעיטה שטוחה אחרי בישול מצד ימין של לוקאס מורה. בורדו חזרה בעקבות איבוד כדור של אדריאן ראביו, אותו ניצל היטב אנדרה ביוגו פוקו שהתקדם באין מפריע לרחבה והכניע את סלבטורה סיריגו בדקה ה-50, אך המילה האחרונה הייתה של פריס סן ז'רמן. בדקה ה-86 פסטורה הקפיץ כדור עומק אומנותי בין הבלמים לעבר ראביו, שכיפר על הטעות שלו עם שער נהדר. שתי דקות לאחר מכן, פסטורה שלח לרחבה את אדינסון קבאני, שהשאיר לבלס מטוידי לסגור עניין.

חאבייר פסטורה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
שבר בצורת ארוכה. חאבייר פסטורה/רויטרס

זוכרים את הקבוצה הצרפתית קאן? טל בנין שיחק במדיה לפני 20 שנה כאשר לואיס פרננדז הדריך את הקבוצה. בין היתר יצאו ממנה גם שמות גדולים כמו זינדין זידאן, פטריק ויירה, יוהאן מיקו וגאל קלישי, אבל מאז הירידה שלה מהליגה הבכירה ב-1998 היא נעלמה מהמפה. בקיץ האחרון היא ניצלה מפירוק בזכות התגייסות נדירה של אוהדיה ושחקניה לשעבר, והערב כנציגת הליגה הרביעית היא הדהימה את סנט אטיין עם ניצחון 3:4 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות) במשחק הדחוי מהסיבוב התשיעי בגביע הצרפתי.

סנט אטיין, קבוצה מצוינת המדורגת במקום הרביעי בליגה הבכירה, כבר הוליכה משער של ברנדאו בדקה ה-20, אבל נגררה להארכה באצטדיון על שם פפיר דה קוברטן בעקבות שער שוויון בדקה ה-69 של מיקאל דארנה. שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים כשהמשחק הגיע להכרעה מהנקודה הלבנה. גם בפנדלים הכול היה בידיים של סנט אטיין שהגיעה לבעיטה החמישית עם אפשרות לנצח, אבל פביאן למואן בעט לקורה. מנגד, קאן השוותה ל-3:3 ואז גיבור הערב אנתוני בובה עצר את הפנדל של מבלוט ארדינג (עצירה שנייה שלו בדו קרב) ואפשר ללוקא רואבה לשלוח פנימה את הבעיטה הקובעת ולתת את האות לחגיגות הגדולות.

ברנדאו שחקן סנט אטיין לפני לוקאס מנדס שחקן מארסיי. רויטרס
כבש, אבל סנט אטיין הובכה. ברנדאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully