וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות למכבי הוד השרון וקרית אתא

עונה הסדירה, מחזור הסיום: הקבוצה של תומר רוסיאנסקי גברה 0:3 על מנשה/חדרה/עמק חפר. הפסד לאליצור הוד השרון

הליגה הסדירה בכדורעף הגיעה הערב (שלישי) לסיומה כשמכבי הוד השרון טיפסה אל המקום השלישי לאחר ניצחון ביתי 0:3 (17:25, 30:32, 17:25) על מנשה/חדרה/עמק חפר. זה היה ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה של תומר רוסיאנסקי ושני מאז שהצטרף אמיר וינרסקי ששוחרר ממכבי תל אביב והערב דאג לספק 10 נק' (50%). בהוד השרון הצטיין השחקן האנגלי ניית'ן פרנץ' שהוביל עם 14 נק' (75%) והציג משחק קבלה משובח. למעט 21 נק' של הברזילאי גומז ז'וארס, מנשה/חדרה/עמק חפר לא הרשימה וספגה את הפסדה החמישי העונה והשני ברציפות, כשהיא יורדת אל המקום הרביעי והמרחק מהפועל כפר סבא עומד על נקודה אחת בלבד.

תומר רוסיאנסקי מאמן מכבי הוד השרון. שובל ויניצקי, ספק 500
סיים במקום השלישי. תומר רוסיאנסקי/ספק 500, שובל ויניצקי

ניר כהן, אקס מכבי הוד השרון, הוביל הערב את עירוני קרית אתא לניצחון ביתי על אליצור הוד השרון 0:3. כהן סיים עם 12 נק' (39%). הניצחון הגדיל את הפער מהפועל ירושלים שבמקום השביעי לתשע נקודות.

ביום חמישי ושישי הקרובים יתקיימו באולם מטרווסט ברעננה חצאי גמר גביע המדינה לגברים ולנשים. בחמישי, בגברים, מכבי תל אביב-הפועל ירושלים (17:00) והפועל מטה אשר/עכו - הפועל כפר סבא (19:30). בשישי בנשים, מ.כ. רעננה-הפועל כפר סבא (14:00), מכבי אבן יהודה-מ.כ. חיפה/נווה שאנן (16:30). כל המשחקים יועברו בשידור ישיר בערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully