וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה הפתיעה את גליל עליון, נהריה שבה לפסגה

אלופת הסיבוב הראשון נוצחה 74:67 על ידי עפולה, נהריה ניצלה זאת עם 65:78 על מגדל העמק. ניצחון דרמטי לרמת גן

הסיבוב השני בליגה הלאומית בכדורסל נפתח הערב (שלישי) עם מהפך בפסגה. הפועל גליל עליון הפסידה בביתה 74:67 להפועל עפולה, ועירוני נהריה ניצלה זאת כדי לחזור למקום הראשון עם 65:78 על מגדל העמק. ניצחונות גם לרמת גן, רמת השרון, אשקלון, רמלה וקרית אתא.

שחקן מכבי הוד השרון ערן אסנטי מול שחקני עירוני נס ציונה. קובי אליהו
נהריה שוב במקום הראשון. ערן אסנטי/קובי אליהו

הפועל גליל עליון - הפועל עפולה 74:67

אלופת הסיבוב הראשון הופתעה באולמה הביתי על ידי המדורגת רביעית, שניצחה אותה גם במחזור הפתיחה. רבע שני מצוין הוביל את הבריחה של הפועל עפולה, שנהנתה מחלוקת נקודות מצוינת של ארבעה שחקנים: גל חלמיש ורוברט סאלי עם 15 כל אחד וג'ף אלן ואלן סקוורר עם 14 כל אחד. זה הספיק מול 32 ו-14 כדורים חוזרים של אריק ארטלי מגליל עליון.

הפועל מגדל העמק - עירוני נהריה 78:65

הקבוצה של רועי חגאי עם ניצחון שישי ברציפות שהחזיר אותה לפסגה בעקבות ההפסד של גליל עליון. נייט מילר בלט כהרגלו עם 21 נקודות ונעזר ב-17 של ערן אסנטי. משחק מפלצתי של ג'ילברטו קלאבל עם 29 נקודות ו-16 ריבאונדים לא הספיק למגדל העמק שניצבת במקום השביעי עם מאזן 7:7.

שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
ניצח בדרבי המשפחתי. עמית תמיר/ברני ארדוב

עירוני רמת גן - אליצור יבנה 76:79

ניצחון דרמטי למדורגת שלישית על אליצור יבנה, שששוב כשלה בדקות הסיום ורשמה הפסד רביעי ברציפות. גל גילינסקי הצעיר יכול היה להעלות את יבנה ליתרון בדקת הסיום במצב של 75:76 לרמת גן, אבל החטיא פעמיים מהקו וראה את שון דניאל קולע מנגד ולאחר מכן גם מבטיח ניצחון עם זריקת עונשין אחת מוצלחת. דניאל סיים עם 10 נקודות, כשעמית תמיר הוביל את רמת גן עם 19 וניצח את אחיו דניאל שכלל לא שותף ביבנה. דרור דוידי קלע 25 למפסידים.

א.ס. רמת השרון - הפועל קרית טבעון/מגידו 64:89

המארחת נקמה בקרית טבעון/מגידו על ההפסד בסיבוב הראשון וגם חלפה על פניה בטבלה בזכות ניצחון קל. רמת השרון ברחה במחצית הראשונה ונהנתה מיתרון שיא של 31 נקודות, כשקני לאוסון הוביל שישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים. מנגד, צ'רלס הינקל קלע 13 לקרית טבעון.

משחקים נוספים:

אליצור רמלה - מכבי הוד השרון 100:107

עירוני אשקלון - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 69:93

מכבי "איתי" באר יעקב - עירוני קרית אתא 91:84

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully