וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס גרסיה פרש מכדורגל

הקשר שגדל בברצלונה וזכה עם ליברפול בליגת האלופות ב-2005, החליט לתלות את הנעליים: "הגשמתי חלום ילדות"

הקשר הספרדי לואיס גרסיה הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורגל. "הרגע הזה הוא לא קל לאף אחד ושאף אחד לא מייחל לו", אמר גרסיה בהודעת הפרישה שלו, "היו הרבה שנים שנהניתי מאוד, רגעים גדולים, והזדמנות להגשים את החלום שהיה לי בתור ילד. החלטתי לפרוש מכדורגל מקצועני ואני מודה לקבוצות שהמשיכו להביע בי עניין, זה סוף של פרק בחיים שלי. רוצה להודות להורים שלי שתמכו בי מאז שהייתי קטן". כמו כן הודה גרסיה לרפא בניטס שנתן לו צ'אנס בליברפול וללואיס ארגונס שכלל אותו בסגל למונדיאל.

לואיס גרסיה שחקן ליברפול כובש שער שנוי במחלוקת מול צ'לסי ב-2005. Laurence Griffiths, GettyImages
אחד מחביבי הקהל באנפילד. לואיס גרסיה/GettyImages, Laurence Griffiths

גרסיה (35) גדל במחלקת הנוער של ברצלונה והופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית הייתה בגיל 21 במדי ויאדוליד. הוא שיחק שנתיים בליגה השנייה בטולדו וטנריפה שם פגש לראשונה את רפא בניטס. בעונת 2002/3 הגיע לאתלטיקו מדריד תמורת 3.6 מיליון יורו, אבל אחרי עונה אחת בלבד הוא נקרא בחזרה לברצלונה על פי החוזה המקורי שלו, שיחק במדי הבלאוגראנה במשך עונה אחת, וסיים במקום השני.

בעונת 2004/5 החליט רפא בניטס לקחת אותו בחזרה, והחתים אותו בליברפול תמורת 6 מיליון פאונד. כבר בעונת הבכורה שלו הוא הפך לשחק משמעותי כשכבש שערי ניצחון מול יובנטון וצ'לסי ברבע וחצי גמר ליגת האלופות, והשתתף בקאמבק המדהים בגמר האלופות מול מילאן. את עונת הבכורה הוא סיים עם 13 שערים, והפך לאחד מחביבי הקהל. העונה השנייה שלו הייתה פחות טובה, ובאמצע עונת 2006/7 הוא קרע את הרצועה בברכו וסיים את הקדנציה בליברפול.

בעונת 2007/8 שב גרסיה לאתלטיקו מדריד והיה למחליף של סימאו סברוסה, אך קיבל לא מעט דקות. אחרי שנתיים מאכזבות מאוד הוא עבר לראסינג סנטאנדר במדיה לא כבש. בעונה שלאחר מכן עבר לפנאתנייקוס, ובשנתיים האחרונות שיחק בליגה המקסיקנית, שם סיים את קריירת המשחק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully