וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר 2014 ייערך בארנה בירושלים

14.1.2014 / 15:33

האולם החדש בבירה יתכבד באירוע הפותח של העונה הבאה. שמואל פרנקל: "האולם יזניק את ירושלים לרמות הגבוהות באירופה"

יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל ומנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס ביקרו אתמול בפיס ארנה החדש ההולך ומוקם בירושלים יחד עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת, מנהל ההיכל ניר פרצלינה, מנכ"ל חברת מוריה האחראית על הקמת ההיכל, דורון נויוירט ומנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל. בסיום הסיור הודו כי אם הארנה תושלם בזמן היא תארח את משחקי גביע ווינר באוקטובר בשנה הבאה.

הפיס ארנה שתושלם בחודשים הקרובים נבנית על שטח של 41,000 מטר רבוע, פי שלושה מהיכל נוקיה ותכיל 11,600 צופים. בהיכל החדש נבנו שטחים מסחריים רבים, יוקמו 16 תאי צפיה וכן אולם צפיה מיוחד ל-450 איש אשר בו יוכלו להתקיים אירועים שונים. העיתונאים אשר יגיעו לסקר משחקים יהנו מחדרי תקשורת מאובזרים ובתנאים הטובים ביותר.

האולם החדש של הפועל ירושלים: בניית הארנה בירושלים. מגד גוזני
ייארח את גביע ווינר. הארנה לפני שנה/מגד גוזני

"אנו שמחים לבשר לתושבי העיר כי בניית היכל הפיס ארנה מגיע לסיומו ובקרוב נזכה לצפות באירועי ספורט ותרבות ואת טורניר גביע ווינר וטורנירים נוספים", אמר ראש העיר ניר ברקת, "היכל הפיס ארנה הינו חלק מקריית הספורט הבינלאומית המוקמת במלחה והיא חלק ממכלול של פיתוח והשקעות מסיביות בתחומי הספורט והתרבות הממקמים את ירושלים כעיר מובילה ופורצת דרך בתחומים אלה והחזירו את ירושלים להיות בירת התרבות והספורט של ישראל כראוי לה. ההשקעות יהפכו את האזור לכפר אולימפי חדיש ומתקדם ויסייעו לצמיחה כלכלית ולחיזוק מעמדה הכלכלי של ירושלים בכך שיאפשרו קיום אירועים לאומיים ובינלאומיים נוספים בתחומי הספורט, התרבות ואף קיומם של כנסים בינלאומיים גדולים בבירה".

מנהל ההיכל ניר פרצלינה סיפר כי בחודש אוגוסט מתוכנן משחק הרצה ראשון בארנה ויושב ראש המנהלת הבטיח כי באם הארנה תהיה מוכנה בזמן, המנהלת תשמח לקיים בה את גביע ווינר בחודש אוקטובר הקרוב ותמליץ על כך בישיבת הדירקטוריון הבאה, "כאחד שהיה אחראי יחד עם ניר פרצלינה על שיפוץ ושדרוג היכל נוקיה, אני מלא התפעלות מהארנה הנפלאה שהוקמה בירושלים, בטוחני שארנה זו יחד עם הקהל הנפלא של ירושלים והבעלים החדשים יזניקו את הפועל ירושלים לרמות הגבוהות ביותר בארץ ובאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully