וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קייל היינס סובל מפגיעה ברצועות הקרסול

14.1.2014 / 13:12

הפורוורד שעבר הקיץ מאולימפיאקוס לצסק"א מוסקבה, נפצע במשחק ה-VTB נגד אסטנה, ועשוי להעדר תקופה ממושכת

צסק"א מוסקבה הודיעה היום (שלישי) כי הפורוורד-סנטר קייל היינס ייעדר מהמשחקים הקרובים בשל פציעה בקרסול. השחקן שהגיע מאולימפיאקוס נפצע במהלך הרבע הראשון של משחק הניצחון בליגת ה-VTB בקזחסטן על אסטנה, ולא חזר למגרש. בקבוצה העבירו את השחקן סדרה של בדיקות, וגילו פגיעה ברצועות הקרסול הימני, הוא יעבור סדרה של טיפולי פיזיותרפיה ויתאמן באופן פרטני, ורק לאחר מכן ייקבע מתי הוא יחזור למגרשים. המשמעות היא כי ייתכן שלמשחק מול מכבי תל אביב בסוף פברואר הוא נמצא בספק גדול.

קייל היינס שחקן צסק"א מוסקבה. Mikhail Serbin, GettyImages
עשוי להחמיץ את המפגש הבא עם הצהובים. קייל היינס/GettyImages, Mikhail Serbin

היינס (27, 1.98) הוא בוגר מכללת צפון קרוליינה גרינסבורו הקטנטנה מ-2008 ששיחק בשנותיו הראשונות באירופה בפרימה ורולי מהליגה האיטלקית השנייה. בעונת 2010/11 עבר לבאמברג הגרמנית ופרץ לתודעה ביורוליג, פריצה שהובילה את אולימפיאקוס להחתים אותו. בשנתיים במדים האדומים של היוונים הוא הוביל את הקבוצה לשתי זכיות ביורוליג, תוך כדי שהוא נחשב לאחד המצטיינים של המפעל. העונה זכה לחוזה גדול בצסק"א מוסקבה ורשם עד כה ביורוליג 8.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

צסק"א מוסקבה מדורגת במקום הראשון בבית של מכבי תל אביב ביורוליג בצוותא עם הצהובים, באיירן מינכן וריאל מדריד. הרוסים יתארחו בבלגרד ביום שישי מול פרטיזן, ובשבוע הבא יתארחו במשחק הגדול של המפעל מול ריאל מדריד. בליגת ה-VTB מדורגים הרוסים רק במקום השני אחרי חימקי מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully