וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערורייה של אליפות אוסטרליה: 2,700 דולר לדקת משחק

פולונה הרצוג, טניסאית סלובנית, פרשה ממשחק הסיבוב הראשון שלה אחרי 10 דקות, מה שלא הפריע לה לגרוף 27.2 אלף דולר. הביקורת לא איחרה להגיע: "צריך לשנות את החוקים"

פולונה הרצוג היא טניסאית בתחילת דרכה. בגיל 22, השחקנית שזכתה בטורניר הזוגות לנוער ברולאן גארוס ובווימבלדון ב-2008 כבר צברה כמעט 1.5 מיליון דולר לאורך הקריירה, מה שלא הפריע לה לגרוף עוד 27.2 אלף בדרך שערורייתית מאוד, שיצרה סערה באליפות אוסטרליה הפתוחה.

הרצוג שובצה למשחק הראשון במגרש מספר שש, מול הצרפתיה המדורגת 25 בטורניר, אליז קורנה. לאחר שבשלוש השנים הקודמות הודחה הרצוג כבר בסיבוב הראשון של הטורניר, זה קרה לה פעם נוספת, אבל הפעם הזו הייתה המוזרה מכולן.

הלילה באוסטרליה: פדרר טייל, מארי הביס, אזרנקה עלתה

פולונה הרצוג טניסאית סלובנית. רויטרס
צעד מלוכלך. הרצוג/רויטרס

המשחק בין הרצוג לקורנה נמשך עשר דקות בדיוק. הסלובנית, שהפסידה על האפס את המשחקון הראשון, לקחה את הנקודה הראשונה במשחקון השני, הפסידה את הנקודה הבאה ומיד לאחר מכן קראה לרופא. לאחר התייעצות ממושכת, שארכה כעשר דקות, הודיעה הרצוג על פרישה מהמשחק. את הצ'ק על ההשתתפות, 27.2 אלף דולר (או בקיצור, יותר מ-2,700 דולר לדקת משחק), אף אחד כבר לא ייקח ממנה.

כאמור, הביקורת לא איחרה להגיע. אפילו ג'ון איזנר, שבעצמו פרש הלילה בגלל פציעה אחרי פיגור בן שתי מערכות מול מרטין קילזן הסלובקי, לא אהב את המהלך של הרצוג: "אני בעד לשנות את החוקים, כי הרצוג למשל, תפסה מקום של מישהי אחרת בהגרלה הראשית ואם היא פצועה, אתה לא רוצה לראות אותה יוצאת למגרש בשביל משחקון אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully