וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל מחצה 1:5 את ריאל סוסיאדד

ג'יו דוס סנטוס ניצח על הקונצרט עם צמד ושני בישולים. קבוצתו עם חמישייה שנייה ברציפות וחצי העונה הטובה בתולדותיה

ארבעה ימים אחרי התיקו המאופס ביניהן בשמינית גמר הגביע ושלושה ימים לפני הגומלין, ויאריאל סיפקה הערב (שני) הצגה אדירה ומחצה את ריאל סוסיאדד בתוצאה 1:5. הייתה זו חמישייה שנייה ברציפות של ויאריאל בליגה, אחרי ה-2:5 בחוץ על ראיו וייקאנו במחזור הקודם. בעקבות הניצחון המרשים, עקפה הצוללת הצהובה את יריבתה המושפלת והתייצבה במקום החמישי עם 34 נקודות, רק שתיים פחות מאתלטיק בילבאו הניצבת במקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות.

שחקן ויאריאל, ג'יובאני דוס סנטוס. GettyImages
עשה היסטוריה. ג'יו דוס סנטוס/GettyImages

על הקונצרט של ויאריאל ניצח ג'יו דוס סנטוס, שהנחית נוקאאוט על החבר קרלוס ולה בקרב המקסיקנים והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של המועדון שמעורב בארבעה שערים במשחק אחד בלה ליגה. תחילה, אקס ברצלונה כבש מקרוב אחרי בישול של מריו בדקה ה-16. בדקה ה-27 הוא הגביה כדור מצד שמאל לעבר איקצ'וקוו אוצ'ה הניגרי, שהמשיך מהאוויר ופנימה וחגג את שערו ה-10 העונה. סוסיאדד לא יצאה מההלם וכבר ספגה את השלישי. הפעם ג'יו זיהה פרצה ברחבה, נכנס והפציץ לפינה העליונה בדקה ה-33 כדי להגיע לשמונה שערי ליגה העונה.

המסיבה נמשכה במחצית השנייה. אוצ'ה, שהבקיע שלושער לרשת ראיו בשבוע שעבר, נהנה מעוד בישול של דוס סנטוס בדקה ה-55 והשלים גם הוא צמד אישי. עוד שלוש דקות חלפו, ומויסס הצעיר ציין את שער הבכורה שלו בלה ליגה, כשקבר את החמישי ברשת של קלאודיו בראבו האומלל. אימנול אגירצ'ה רק צימק עם נגיחה אחרי כדור קרן בדקה ה-60. הערב הזה שייך כל כולו לג'יו דוס סנטוס ו-ויאריאל, שחתמה את חצי העונה הטובה בתולדותיה עם שיא מועדון של 34 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully