וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "היינו איומים בהגנה". היקמן בספק לז'לגיריס

13.1.2014 / 23:45

מאמן מכבי ת"א החמיא לאשדוד, אותה ניצח 85:88: "נתנו משחק אדיר". הרכז פרק את הכתף. אלפסי: "אנחנו נאיבים"

מכבי תל אביב בוודאי לא חשבה שתסתבך כל כך מול נועלת הטבלה מכבי אשדוד הערב (שני), ובכל זאת, למשך 38 דקות פיגרה סגנית האלופה בעיר הנמל, ורק החטאות של יריבתה הנחותה ברגעי ההכרעה אפשרו לצהובים להימנע מהפסדם המביך ביותר העונה ולנצח בסופו של דבר 85:88.

שחקני מכבי תל אביב. מגד גוזני
כמה קשה זה היה. בלו ושחקני מכבי תל אביב/מגד גוזני

"בעיני, ואמרתי לחבר'ה, אשדוד היא לא קבוצה שמועמדת לירידה, יש לה שחקנים טובים והרבה כישרון התקפי", החמיא דיוויד בלאט בסיום ליריבתו. "אריק אלפסי הכין את הקבוצה בצורה נהדרת, והם נתנו לנו פייט אמיתי. אם שמים לב למה שקורה באירופה, קבוצות היורוליג לעתים מתקשות במשחקים מהסוג הזה, לא שזה תירוץ, היינו איומים בהגנה, בהתקפה היינו בסדר. הם על 40% משלוש פה, הסלים מאוד ידידותיים לזריקות משלוש, הרבה פעמים משחקים נגד מכבי בהתלהבות וביטחון כי יודעים שכל תוצאה מקובלת, והם באו לנצח, אשדוד נתנה משחק אדיר".

החדשות הרעות מבחינת בלאט מגיעות מכיוונו של ריקי היקמן, שפרק את הכתף. בצוות הרפואי של מכבי תל אביב החזירו את הכתף למקומה, אולם מחר יעבור השחקן בדיקת MRI על מנת לבדוק את חומרת הפציעה וכרגע הוא נמצא בספק למפגש עם ז'לגיריס ביום חמישי. בלאט נשאל עד כמה הוא מודאג מכך, ואמר: "אני מודאג מאוד, אני גם מודאג מזה שסופו לא כשיר ושון חלוד מאוד, אבל אנחנו במומנטום מצוין ומשחקים טוב. צריך לשמור הרבה יותר טוב ממה שעשינו היום".

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. מגד גוזני
פציעה שמדאיגה את בלאט. היקמן יורד מהפרקט/מגד גוזני

טייריס רייס, שלקח אחריות ברגעי ההכרעה, הוסיף: "שמח זה אנדרסטייטמנט, אני שמח שניצחנו, כולם קלעו, יצאנו מפיגור ומדהים שניצחנו". על היכולת בהגנה אמר רייס: "הם קלעו כל דבר שהם זרקו. לא יודע למה לא הצלחנו לעצור אותם. ניצחנו, זה הכי חשוב ואנחנו צריכים לקחת את המומנטום הזה לז'לגיריס".

בצד השני, המאמן המפסיד אריק אלפסי, שעומד כעת על מאזן 3:0, היה מאוכזב מאוד, וקשה להאשים אותו: "ברור שיותר מעצבן להפסיד כמו שהפסדנו היום. אנחנו נאיבים ומשלמים על זה, אנחנו מפסידים יותר מדי משחקים כאלה. אנחנו לא יודעים לגמור משחקים, במקום ללכת פנימה לקו ולצבע במאני-טיים, זרקנו זריקות לא נכונות, לא שיחקנו חכם. הטבלה לא משקרת, אנחנו למטה ומנסים להתרומם. צריך לדעת לגמור משחקים, נקווה שניקח את הדברים הטובים, לשפר ליקויים ועם השחקן החדש ננצח משחקים".

מאמן מכבי אשדוד אריק אלפסי. מגד גוזני
"אנחנו לא יודעים לגמור משחקים". אריק אלפסי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully