וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלרנס סיידורף צפוי להתמנות למאמן מילאן

באיטליה ובהולנד מדווחים: "סיידורף ימונה". המועמד הנוסף אינזאגי: "לא יודע דבר". גליאני: "חש צער על פיטורי אלגרי"

מי יירש את מאסימיליאנו אלגרי כמאמן מילאן? ההודעה על פיטוריו הולידה היום (שני) גל שמועות ו"קוריירה דלו ספורט" מדווח ש"קלרנס סיידורף ימונה למחליפו של אלגרי, ההולנדי יגיע למילאנו ביום חמישי". ביתר כלי התקשורת באיטליה מדווחים שגם חלוץ העבר פיליפו אינזאגי עשוי להתמנות לתפקיד, אך היתרון הוא של סיידורף, שיהיה המאמן ההולנדי הראשון בסרייה A.

אינזאגי נשאל האם מילאן שוחחה איתו, וזה השיב: "לא, אני לא יודע דבר". מי שמחזיק כרגע במושכות ויאמן את הקבוצה עד לבחירת מאמן הוא עזו המאמן הוותיק מאורו טאסוטי. "אני מרגיש צער על אלגרי, במיוחד בהיבט האנושי של המצב שנוצר", אמר סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני, "זה הכדורגל, דיברתי עם שחקני הקבוצה".

הנהלת מילאן התכנסה הערב כדי לדון במינוי המאמן הבא לקבוצה. אלגרי עצמו יצא אחר הצהריים מהמילאנלו, אחרי שנפרד מהשחקנים וחברי המועדון.

כדורגלן העבר קלרנס סיידורף. GettyImages
התקשורת בארץ המגף מדווחת שהוא יגיע לאיטליה ביום חמישי. סיידורף/GettyImages

מוקדם יותר היום מאסימיליאנו אלגרי פוטר מאימון מילאן, וזאת בעקבות ההפסד המביש 4:3 לססואולו אמש, הפסד שהיה הקש ששבר את גב הנהלת המועדון. המפלה מול ססואולו הצנועה, שנהנתה מרביעייה של דומניקו בראדרי, השאירה את הרוסונרי במרחק 30 נקודות מהפסגה, כשהם במקום ה-11 בסריירה A עם 22 נקודות מ-19 משחקים ורחוקים ממקום שיבטיח להם עונה אירופית בשנה הבאה.

אלגרי הגיע למילאן ביוני 2010 ועמד על הקווים 178 משחקים. הוא צבר 91 ניצחונות, 49 תוצאות תיקו ו-38 הפסדים ב-51.12 אחוזי הצלחה. הוא הוביל את מילאן לזכייה באליפות ב-2010/11 וזכה בתואר מאמן העונה. בהמשך הוא גם זכה בסופרקופה האיטלקית. לפני מילאן אימן אלגרי בקליארי ולפניה, ססואולו, אותה אחת שגרמה לו לסיים את תפקידו.

מאסימו אלגרי, מילאן. AP
ההפסד לססואולו היה הקש ששבר את גב הגמל. אלגרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully