וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל עלתה לפסגה עם 1:2 על אסטון וילה

ווילשר כבש (34) ואחרי 59 שניות בישל לז'ירו בניצחון שהחזיר את התותחנים למקום הראשון. בנטקה צימק (76) ושבר בצורת

ארסנל השיגה הערב (שני) גם נקמה מתוקה וגם את הפסגה האנגלית. ארסן ונגר לא שכח את ההפסד הביתי הכואב 3:1 לאסטון וילה במחזור הפתיחה, אבל מאז הרבה מים זרמו בתמזה. התותחנים גמלו בבירמינגהאם עם ניצחון 1:2, כאשר ג'ק ווילשר כבש בדקה ה-34 ובישל את השני לאוליבייה ז'ירו אחרי 59 שניות. כריסטיאן בנטקה רק צימק בדקה ה-76 ולפחות שבר בצורת של יותר משלושה חודשים. זה לא מנע מארסנל לחזור למקום הראשון עם 48 נקודות וניצחון ליגה רביעי ברציפות.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל חוגג. Michael Regan, GettyImages
שער ובישול תוך 59 שניות. ג'ק ווילשר/GettyImages, Michael Regan

ארסנל פתחה טוב יותר, בעיקר עם התקפות מצד ימין, אבל בדקה ה-13 אסטון וילה כמעט כבשה. בנטקה חטף כדור מההגנה והשאיר לפביאן דלף, שבעט מ-16 מטרים כדור שחלף סמוך לקורה. שתי דקות לאחר מכן, ניית'ן בייקר נפגע מבעיטה אדירה של סרז' גנאברי ואחרי חמש דקות של טיפול על המגרש, הורד על אלונקה ואילץ את אסטון וילה לבצע חילוף מוקדם. דווקא כשאסטון וילה חשה שהיא יכולה לאיים, ארסנל הכתה פעמיים. בדקה ה-34 נאצ'ו מונריאל הוציא רוחב מצד שמאל לווילשר, שהשתלט ומתוך הרחבה בעט חד ופנימה. מיד לאחר מכן, עוד לפני שהמארחים התעשתו, ווילשר מצא את ז'ירו, שהשתחרר משני שומרים ובעט מזווית אלכסונית פנימה. 0:2 תוך פחות מדקה.

וילה ניסתה לחזור במחצית השנייה, אבל ז'ירו היה זה ששם עוד כדור ברשת בדקה ה-55. לצערו, השער נפסל בגלל נבדל של ווילשר בעיצומו של המהלך. בדקה ה-76 קיבלה וילה שביב של תקווה. איבוד כדור שלומיאלי של סנטי קאסורלה בצד שמאל נוצל על ידי מת'יו לואוטון, שהגביה מצוין לרחבה. הכדור עבר את הבלמים והגיע לבנטקה שצלל קדימה ונגח לרשת. הבלגי קטע בצורת של יותר משלושה חודשים (14 שעות ו-45 דקות של כדורגל) וצימק ל-2:1. בנטקה היה קרוב לשני אחרי כדור חופשי בדקה ה-88, אך הפעם נגח לידיו של וויצ'ך שצ'סני, שהחזיק מעמד עד שריקת הסיום.

שחקן ארסנל אוליבייה ז'ירו חוגג. רויטרס
חזר עם שער. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully