וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליאבסקי לחיפה: אם לא אשאר, מעדיף לשחק בארץ

13.1.2014 / 13:52

הירוקים מנסים לשכנע את הבלם לחזור בו, מתוך חשש שעסקה עם בית"ר או הפועל לא תתממש. דיווח: הוגשה הצעה על רודריגז

one

לראשונה מאז הניצחון על סכנין, שחקני מכבי חיפה שבו היום (שני) להתאמן לקראת המשחק הקרוב מול הפועל באר שבע, בו יחסר יניב קטן בשל כרטיסים צהובים. במועדון יודעים שמדובר במבחן חשוב נוסף בקרב על כרטיס לאירופה מול מאמנה לשעבר, אלישע לוי. "הפער עומד על 11 נקודות. לכולם כאן ברור שאם נפסיד יהיה קשה מאוד להגיע למקום השני. ניצחון יעזור לנו מאוד במאבק הזה", אמרו במועדון.

בעיות בהעברת פיליאבסקי, ששוחח עם יעקב שחר

שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
יישאר בישראל? פיליאבסקי/טל לוי

אריק בנאדו שוחח בקצרה עם חניכיו ואמר להם: "נתתם את הלב והנשמה מול סכנין. ראו שרציתם לנצח". אביחי ידין עדיין לא מתאמן ובספק גם למשחק הקרוב. כפי שפורסם אתמול, הבלם אנדריי פיליאבסקי הבהיר לנשיא יעקב שחר כי הוא מסרב לעבור לוולין לוצק. השחקן הבהיר כי הוא מעדיף לשחק בבית"ר ירושלים או בהפועל תל אביב: "אם לא אשאר כאן, אני מעדיף להישאר בארץ". גורם במועדון אמר: "המאמן של וולין (ויטלי קברציאני, א"י) רוצה מאוד את אנדריי, אבל השחקן מרגיש שאולי אצלו הוא לא יוכל לבוא לידי ביטוי. ננסה לשכנע אותו לעבור. השבוע נדע סופית האם הוא עובר לאוקראינה".

בעניין החלוץ, על פי דיווחים בבולגריה חיפה הגישה הצעה לקשרה ההולנדי של לבסקי סופיה, גארי רודריגז, שעל מועמדותו פרסמנו בשבוע שעבר. בחיפה אישרו שהוא נמצא ברשימות אך טרם הוחלט אם לצרף זר. כזכור, במועדון הבהירו אתמול כי סאגת עומר דמארי תסתיים בימים הקרובים, לכאן או לכאן, ולא תימשך עוד הרבה זמן. חלק מהשחקנים טוענים שבמועדון חייבים לקבל החלטה שללא דמארי על הקבוצה לוותר על חיזוק ולטפח את דור העתיד של ההתקפה שלה - שובל גוזלן ואלון תורג'מן. למרות הרמזים שמפזר לאחרונה אריק בנאדו, עדיין אין החלטה סופית בעניין ויאם עמאשה שמועמד לחזור לסגל.

בחיפה מקווים להעביר השבוע את איציק כהן לעירוני רמת השרון או להפועל עכו, שהן שתי הקבוצות הרלוונטיות ביותר שפנו לסוכניו בעניין. במועדון טוענים כי כהן כבר הבהיר שהוא לא מתכוון לוותר על חלק משכרו תמורת המעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מסר קצר לשחקנים. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully