וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הסחבת בעסקת דמארי לא תימשך עוד הרבה זמן"

12.1.2014 / 6:55

לירוקים נמאס מהשתהות עסקת החלוץ. בעיות בהעברת פיליאבסקי, ששוחח עם יעקב שחר. שוב קללות לטואטחה

one

במכבי חיפה ידעו אתמול שהפסד לבני סכנין עשוי לפתוח פער של שמונה נקודות ממנה במאבק על כרטיס לאירופה. לאחר הניצחון, שצימק את הפער לשתי נקודות בלבד ופתח את המאבק מחדש נכנס אריק בנאדו לחדר ההלבשה, שחרר אנחת רווחה ובמועדון אמרו כי "זה כנראה הניצחון הכי חשוב שהשגנו העונה". אירוע אחד שהעיב את הניצחון אתמול היה שוב, תקרית מכוערת בין קומץ אוהדים לטאלב טואטחה. בירידה לחדר ההלבשה ליוו אותם אוהדים את השחקן בשריקות בוז, כשחלק אחר ניסה להשתיק אותם באמצעות קריאות עידוד. "טואטחה עלה לשחק כבר שני משחקים פצוע, הוא עושה את זה רק בשביל הקבוצה בלי לחשוב על הקריירה שלו, אז למה כמה אוהדים גורמים לו לרצות לעזוב בתום העונה?", אמר אחד השחקנים.

חן עזרא: "מעצבן שאנחנו עושים לעצמנו חיים קשים"

שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה מול שחקן בני סכנין עלי עוסמאן. אדריאן הרבשטיין
שוב מצב לא נעים. טואטחה אמש/אדריאן הרבשטיין

בסוף השבוע נוצרה בעיה בנוגע לעסקת אנדריי פיליאבסקי. הבלם הודיע לראשי המועדון כי הוא לא מעוניין לשחק בוולין לוצק, בשל סיבות אישיות, ומעדיף לשחק בקבוצה אחרת באוקראינה או להישאר בישראל. הבלם אמר לחבריו כי לא יפסול אפשרות לעבור לבית"ר ירושלים או להפועל תל אביב, שנראה כי עסקה כזאת אפשרית במידה ואכן לא יעבור לאוקראינה. "השבוע נדע סופית האם אנדריי הולך, או שהוא יישאר בישראל", אמרו במועדון. בבית"ר ירושלים רוצים מאוד לראות את השחקן חוזר, אבל בחיפה ממתינים לתשובה סופית מסוכנו. דינו אנדלובו ממשיך לספר לשחקנים כי הוא מחזיק בהצעה מפולין, אבל הצעה כזאת לא הגיעה למועדון, שם העריכו כי סביר שהוא יחזור לדרום אפריקה. שמואל שיימן ששיחק אתמול וסיפר לאריק בנאדו כי הוא שוקל לעזוב, עשוי להישאר בסופו של דבר אם יקבל יותר דקות משחק. במועדון יחליטו בקרוב האם לממש את האופציה עליו לעונה הבאה. כפי שפורסם אתמול, עירוני רמת השרון פנתה לסוכניו של הבלם איציק כהן ומעוניינת לצרפו בחלון ההעברות הקרוב.

ומי יגיע לכרמל? במועדון אמרו אתמול כי העיכוב בעסקת עומר דמארי לא יימשך עוד זמן רב. נשיא המועדון יעקב שחר מתכוון השבוע לשוחח עם חיים רמון בנוגע להעברת השחקנים, אבל גורם בכיר הבהיר אתמול כי: "אם לא תירשם התקדמות בימים הקרובים, דמארי לא יגיע בכלל. אי אפשר שהעסקה הזאת תיסחב כל כך הרבה זמן". בחיפה מרוצים מאוד משובל גוזלן, ואם לא יגיע חלוץ יוחלט לתת לו כמה שיותר דקות העונה במטרה להפוך אותו לשחקן מוביל בעונה הבאה. "הוא יודע לעשות גול מכלום, וזה אולי מה שהכי חסר לנו העונה", אמרו במועדון. ויאם עמאשה שדחה עוד העצה מחו"ל ממשיך להמתין להחלטה של בנאדו, שלא פסל חזרה שלו לסגל. בנאדו שוחח כבר עם נשיא המועדון בנוגע למדיניות הרכש. למאמן הבהיר כי אם דמארי לא יגיע, ייתכן שיגיע חלוץ, אבל החלטה סופית עדיין לא התקבלה בעניין. מספר סוכני שחקנים התבקשו לבדוק אופציות לקשרים וחלוצים. קשר לבסקי סופיה, ההולנדי גארי מנדס רודריגס (23), הוא אחת האופציות של בנאדו בקישור.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הסבלנות מתחילה להיגמר. דמארי/קובי אליהו

חן עזרא: "משום מה אנחנו נלחצים. נשפר את זה"

"התגעגעתי לכבוש, לשחק כדורגל, לקהל. קשה מאוד לשבת בחוץ, החיים שלי זה הכדורגל. בורא עולם חנן אותי בזה, ואני שמח לחזור. הבריאות זה הדבר הכי חשוב עבורי", אמר הקשר חן עזרא על החזרה שלו למגרשים. עזרא נשאל מדוע הקבוצה נסוגה אחורה לאחר השער המצמק. "אנחנו צריכים לשים דגש על העובדה שאנחנו הולכים אחורה. משום מה אנחנו נלחצים במקום לגמור את המשחק ולהניע את הכדור. אנחנו נשפר את זה".

"אריק ביקש ממני להמשיך באותו קצב, והוא חושב שהיום היה אחד המשחקים הטובים שלנו. כי הייתה מחויבות והיה לחץ. לגבי האסיפה שהוא ערך השבוע? הוא צודק, יש לנו קהל מדהים ואנחנו צריכים לגרום נחת לאוהדים. לא ייתכן שכל שבוע נבוא, ונשחק פעם ככה ופעם ככה", סיכם הקשר. "אני שמח שכולנו כקבוצה שיחקנו עם נחישות והקרבה, ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזאת".

חן עזרא מכבי חיפה מול דדי בן דיין בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"החיים שלי זה הכדורגל". עזרא/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully