וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "ב-70 הדקות הראשונות ראו רק קבוצה אחת"

מאמן מכבי חיפה שמח מה-1:2 על סכנין. עזרא: "מעצבן שאנחנו עושים לעצמנו חיים קשים". קשיים אצל סכנין בהעברתו של אלונסו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה החזירה את הצבע ללחיים של אוהדיה הערב (שבת) אחרי ניצחון 1:2 על בני סכנין בקרית אליעזר, שהעלה אותם זמנית למקום הרביעי בליגת העל. הירוקים שלטו לאורך מרבית שלבי המשחק מול הפתעת העונה ואף עלו ליתרון 0:2 במחצית השנייה, אך לקראת סיום כמעט ושמטו את היתרון. חן עזרא שוב הצטיין אצל בנאדו עם שער (50) ובישול מצוין לשובל גוזלן (56). מוחמד כליבאת, ששייך למכבי חיפה ומושאל לסכנין, צימק עם פנדל בדקה ה-76.

"קיבלנו פנדל, זה קצת שינה את המומנטום, אבל ב-70 הדקות הראשונות ראו רק קבוצה אחת", אמר אריק בנאדו בסיום. "היה כדורגל טוב, איכותי, עם התקפות מהירות. אחר כך היה משחק של קוסט-טו-קוסט, אבל אני לוקח את הדברים הטובים. ידענו שזה משחק חשוב מאוד היום והשחקנים הבינו את זה. בעתיד נראה את מכבי חיפה עוד יותר טובה".

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את בני סכנין

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הוא מרוצה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

על הצעירים: "כל שחקן נוער שמשתלב בבוגרים אנחנו שמחים על כך, זו המטרה של מחלקת הנוער. הם מוכיחים את עצמם באימונים, וככל שהם יוכיחו את עצמם הם יקבלו הזדמנויות".

על חן עזרא: "הוא שחקן טוב ומוכשר, בורג מרכזי בקבוצה שלנו. הוא חוזר לכושר עכשיו, היום הוא השפיע על המשחק ואני שמח על המחויבות שלו. הוא רק הולך ומתקדם".

חן עזרא עצמו התייחס בסיום לרפיון בדקות הסיום, שכמעט והוביל לאובדן היתרון: "זה מעצבן שאנחנו מובילים ועושים לעצמנו את החיים קשים. במקום לשחק התקפי ולעלות ל-0:3, חזרנו אחורה וכמעט סיימנו בתיקו. אני שמח שעזרתי לקבוצה להביא שלוש נקודות, זה הדבר הכי חשוב".

על מטרות הקבוצה: "המטרה שלנו זה לעלות על מסלול הניצחונות ולהתחיל להראות את היכולת שהראינו עד הדקה ה-70 היום. ברור שאנחנו מכוונים לכרטיס לאירופה".

הבלם אדין צוצאליץ' סובל מזעזוע מח וייבדק מחר. בחיפה ינסו לסגור השבוע את העברת הבלם איציק כהן לקבוצה אחרת. עירוני רמת השרון מעוניינת בשחקן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן בני סכנין מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
"היינו שווים נקודה לפחות". בלבול/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, מרקו בלבול, הביע אכזבה רבה: "פתחנו טוב, את החצי השני פחות טוב. קיבלנו גולים שלא היינו צריכים לקבל אבל הצלחנו לחזור. לקבוצה הזו יש אופי, אבל זה היה מאוחר מדי ושילמנו על הטעויות שלנו. לפי ההתפתחות של סוף המשחק היינו שווים נקודה לפחות, באנו למשחק חוץ קשה מאוד ועם כל ההזדמנויות שהיו לנו בסוף, היינו צריכים להבקיע שער אחד לפחות. לא הגיע לנו להפסיד היום, אבל זה חלק מהכדורגל. לקבוצה הזו יש אופי טוב ונדע להתאושש מזה. אנחנו עדיין נמצאים במקום מצוין, ואם ניכנס בסופו של דבר לשישייה הראשונה זה יהיה הישג בלתי רגיל עבורנו. אנחנו מאוד מפוקסים. הסגל שלנו לא עמוק, ננסה להעמיק אותו עכשיו בינואר".

אם ההפסד לא הספיק, סכנין המאוכזבת התבשרה כי ישנם קשיים בהעברתו של הקשר חורחה אלונסו. קבוצתו של אלונסו מערימה קשיים על העברתו, אף השחקן סיכם את תנאיו בסכנין. למרות זאת, גורמים בכירים אופטימיים בנוגע להשלמת העסקה וכי קבוצתו תשחרר אותו לבסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully