וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר צפוי להתמנות למאמן נבחרת הנשים

13.1.2014 / 12:47

ועדת הנשים באיגוד הכדורסל קיבלה את המלצת ראש האגף המקצועי טל נתן, ומאמן אליצור רמלה (41) אמור להחליף את רבי אחרי אישור הנהלת האיגוד

עדן ענבר צפוי להתמנות בימים הקרובים למאמן נבחרת הנשים בכדורסל ויחליף את אלי רבי, שאימן את הנבחרת בשמונה השנים האחרונות. ועדת הנשים באיגוד הכדורסל התכנסה אתמול (ראשון) וקיבלה את המלצותיו של ראש האגף המקצועי לנשים טל נתן לגבי המינויים לקיץ 2014 שכולם יועברו לאישור הנהלת האיגוד בישיבתה הבאה. ענבר אמור להחליף את רבי, שהצעיד את הנבחרת לשלושה טורנירי גמר אליפות אירופה. הצוות שיעבוד עם ענבר ייקבע לאחר אישור ההנהלה.

מאמן אליצור רמלה, עדן ענבר. מגד גוזני
בהצלחה. ענבר/מגד גוזני

ענבר (41) הוא עורך דין מלבד להיותו מאמן כדורסל. לאחר שנים בהן אימן בליגת העל את הפועל חיפה/מוצקין ומכבי רמת חן פרץ לתודעה כשהוביל את מכבי אשדוד לגמר הפלייאוף בעונת 2009/10. בעונה שלאחר מכן עבר לאליצור רמלה, אותה הוא מאמן עד היום, והוביל אותה להישג מדהים של זכייה בטרבל - אליפות, גביע המדינה וזכייה היסטורית ביורוקאפ.

המינויים האחרים שאושרו אתמול בועדת נשים: רועי אייזנברג ישמש כמאמן נבחרת העתודה נשים ועוזרת המאמן תהיה טלי נוי. נמרוד מיטל יהיה מאמן נבחרת הנערות ועוזרו לירן בראל. רוני קאן יאמן את נבחרת הקדטיות ועוזרת המאמן תהיה נטע קרומר. קאן ישמש גם כמאמן נבחרת אתנה U14 ועוזרו יהיה גלעד ערמון. כאמור, כל המינויים זקוקים לאישור הנהלת האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully