וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "נצטרך 100 נקודות כדי לזכות באליפות"

אחרי צמצום הפער מהפסגה, מאמן ריאל מדריד יודע שהמאבק ימשיך להיות קשה. פפה: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה"

ריאל מדריד הפכה אמש (ראשון) באופן רשמי למנצחת הגדולה של המחזור ושל משחק העונה בליגה הספרדית. בעוד אתלטיקו מדריד וברצלונה עשו את העבודה עבור הבלאנקוס בשבת, עם תיקו 0:0 ביניהן, ריאל השלימה את המלאכה ושער ניצחון של פפה נתן לה 0:1 בחוץ על אספניול ועזר לה לצמק את הפער משתי המוליכות למרחק של שלוש נקודות בלבד.

ריאל ניצחה את אספניול וצימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
סיבוב אחד מאחוריו. אנצ'לוטי/AP

"הפעם, פפה השתמש בראש שלו כמו שצריך", הייתה הכותרת ב"מארקה" על שער הנגיחה של הבלם הפורטוגלי. פפה אמר: "עזרתי לקבוצה והכי חשוב שלקחנו משחק מאוד קשה מול יריבה לוחמנית. החזרנו מלחמה והקבוצה שלנו נמצאת ברגעים טובים".

מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, סיכם: "זה היה משחק חשוב, כי אתלטיקו ובארסה נראות מצוין ואין הרבה הזדמנויות לצמצם את הפער מהן. אנחנו יכולים להיות מרוצים מכך שעשינו זאת. המצב בליגה הספרדית לא נורמלי, אבל זו המציאות ויש שלוש קבוצות מאוד חזקות. נצטרך 100 נקודות כדי לזכות באליפות. זה לא יהיה קל, אבל אפשר לעשות זאת".

סרחיו ראמוס הוסיף: "עכשיו נצמדנו לצמרת ואנחנו תלויים רק בעצמנו. ידענו להיות חכמים ולקחת את המשחק הזה והכול שאלה של שמירה על שער נקי. אחרי סיבוב אחד, מרחק שלוש נקודות מבארסה ואתלטיקו הוא בסדר. שוב הליגה הזו תוכרע על 100 נקודות ואנחנו חלק מהמאבק. אסור לשמוט נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully