וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחונות קלילים לריאל מדריד וברצלונה

הבלאנקוס הביסו את פואנלברדה, ברצלונה דרסה את מורסיה ב-33 הפרש. באיירן ניצחה את בראונשוויג, פרטיזן את נובו מסטו

יממה לפני שמכבי תל אביב תפגוש את הקבוצה החלשה של מכבי אשדוד בליגה, שלוש מיריבותיה ביורוליג השיגו הערב (ראשון) ניצחונות. ריאל מדריד המשיכה לדרוס כל יריבה שהיא פוגשת, כשהפעם הביסה את פואנלברדה 81:96, בזכות רבע שלישי של 16:26. ניקולה מירוטיץ' הוליך את קלעי הבלאנקוס עם 23 ו-6 ריבאונדים, סרחיו יול תרם 15. פואנלברדה קיבלה משחק נפלא מאנדי פאנקו עם 27 שלא הספיק.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
ממשיכים לשייט ללא הפרעה. מירוטיץ'/מגד גוזני

באיירן מינכן השיגה ניצחון ביתי דחוק מול בראונשוויג כשגברה עליה 92:96. מלקולם דלייני הוליך לא פחות משישה קלעים אצל באיירן עם 16 נקודות, רובין בנזינג ודיון תומפסון רשמו 14 נקודות כל אחד וברייס טיילור תרם 13.

פרטיזן בלגרד, שהפסידה את שני משחקיה הראשונים בטופ 16 התאוששה מעט כשגברה על נובו מסטו 67:80 בליגה האדריאיטית. טרנס קינסי היה מצויין עם 17 נקודות ו-6 חטיפות עבור המנצחים, בויאן בוגדנוביץ' תרם 14.

עוד בכדורסל האירופאי, דרסה ברצלונה את מורסיה 63:96, כשג'ייקוב פולן נותן משחק נהדר עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים. אלכס אברינס ואנטה טומיץ' רשמו 17 נקודות כל אחד. ביוון, התאוששה אולימפיאקוס מההשפלה שעברה מול מילאנו ביורוליג כשניצחה את פאניוניוס 66:77 בחוץ.

מלקולם דילייני שחקן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
לא פשוט. דלייני/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully