וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל פספסה הזדמנות לעלות למקום השני

קבוצתו של אניימה נכנעה 2:1 לריימס, ששיחקה ללא אלירן עטר הפצוע ונהנתה משער ביזארי. 1:2 למארסיי בחוץ על אוויאן

המחזור ה-20 בליגה הצרפתית, הראשון לשנת 2014, הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם פספוס גדול של ליל לחזור למקום השני אחרי הפסד 2:1 לריימס של אלירן עטר הפצוע שנותר מחוץ לסגל. עוד לפני כן, מארסיי חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 בחוץ על אוויאן, בעוד נאנט השיגה 0:1 דרמטי בדרבי על לוריין.

גז'גוז' קריכוביאק שחקן ריימס חוגג. AP
ניצחון מרשים. גז'גוז' קריכוביאק/AP

ליל - ריימס 2:1

בסוף המחזור ה-20 ליל הייתה יכולה לטפס למקום השני ולדאוג שפריס סן ז'רמן לא תברח, אבל הפסד רביעי העונה גרם לכך שהקבוצה של רנה ז'יראר איבדה נקודות חשובות במאבקי הצמרת כשהמומנטום השלילי מצביע על ניצחון אחד בלבד בארבעת המשחקים האחרונים. הפעם הקבוצה מצפון-מזרח צרפת היא זו שעשתה לה צרות וניצלה את הניצחון הראשון שלה בליל מאז 1959 כדי לטפס למקום השביעי, שתי נקודות בלבד פחות מהמקום שמוביל לאירופה בעונה הבאה.

ללא אלירן עטר הפצוע, ריימס הצליחה לכבוש בדקה ה-73 את שערה הראשון בצורה ביזארית ביותר. המגן ג'יבריל סידיבה הרחיק כדור היישר לעבר פרצופו של אודאיר פורטס, וממנו הכדור ניתז בעוצמה לקרקע וקיפץ מ-14 מטרים לרשת של וינסנט אניימה המופתע. שלוש דקות בלבד חלפו, והפעם גז'גוז' קריכוביאק הכניע בנגיחה את אניימה אחרי בישול של ניקולא דה פרוויל כתוצאה מכדור קרן. שתי דקות לסיום ליל אמנם צימקה אחרי ששער עצמי שאנתוני וובר נגח לשערו הוא, אבל זה כמובן לא הספיק.

פייר אנדרה ג'יניאק שחקן מארסיי. רויטרס
שער ניצחון. אנדרה פייר ג'יניאק/רויטרס

אוויאן - מארסיי 2:1

רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון בא הערב לקיצו מבחינת מארסיי, דווקא באצטדיון באנסי בו לא ניצחה בעבר את אוויאן. מודו סוגו, המושאל ממארסיי לאוויאן, העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-15, אבל בנואה שיירו הגיב עם שער נהדר מ-25 מטרים בדקה ה-22 ובדקה ה-39 פלוריאן תובאן הגביה לעבר אנדרה פייר ג'יניאק שהשלים את המהפך. מארסיי חזרה למקום החמישי עם 32 נקודות, אוויאן מקדימה את הקו האדום בשלוש נקודות בלבד.

נאנט - לוריין 0:1

אחרי ההדחה המפתיעה שלה מהגביע בידי קבוצה מהליגה הרביעית, לוריין ביקרה בלה בוז'ואר, הייתה טובה יותר במרבית שלבי המשחק ולבסוף ירדה מנוצחת. לפני כחודשיים וחצי ניצחה נאנט 0:2 את לוריין בגביע הליגה, הפעם היא המתינה עד לדקה ה-89 כדי להשיג הכרעה. לוריין החמיצה לא מעט, ודקה לפני תוספת הזמן הצליח פיליפ ג'ורג'ביץ' להסיט בראש לעבר המחליף איסמעאל בנגורה, שהבקיע שער בכורה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully