וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל עפולה לא יופיעו למשחק מול בני לוד

12.1.2014 / 18:56

השיחות בין ההנהלה לשחקנים לא צלחו עד כה וקבוצת הנוער הועמדה בהיכון. גבע ברקאי: "לא קיבלנו תשובות מספקות"

שחקני הפועל עפולה החליטו שלא להופיע למשחקה של הקבוצה מחר (שני) מול בני לוד במסגרת הליגה הלאומית. כידוע, בשבועות האחרונים ישנה אי ודאות גדולה סביב עתיד המועדון ובעיות במינוי ההנהלה, כששחקני הקבוצה כבר השביתו את האימונים ודרשו לדעת מה יעלה בגורל עתידם ושכרם.

שחקני הפועל עפולה שחר סימנטוב, גבע ברקאי. ברני ארדוב
נטשו את מתחם האימונים. שחר סימנטוב ושחקני עפולה/ברני ארדוב

היום ישבו ראשי המועדון עם השחקנים במשך שעתיים בניסיון לשכנע אותם לדון על הבעיות לאחר המשחק ולקיים אימון מסכם, אלא שהשיחות לא צלחו והשחקנים נטשו את מתחם האימונים. בהנהלת עפולה כבר פנו לראשי מחלקת הנוער כדי שאלו יכינו את קבוצת הנוער לעלות מחר למשחק מול בני לוד ואם לא יצליחו לשכנע את השחקנים בשעות הקרובות נראה שקבוצת הנוער של המועדון תעלה מחר לשחק.

בעפולה חוששים מאוד לעתיד המועדון שעלה העונה לראשונה בהיסטוריה לליגה הלאומית. נראה שאם הדברים לא יסתדרו בשבועות הקרובים, המועדון עלול ללכת לפירוק או לחילופין עלולה להיות נהירה של שחקנים שיבקשו לעזוב את הקבוצה עוד בחלון ההעברות הנוכחי.

הבלם גבע ברקאי התייחס למצב כנציג השחקנים: "בשבועות האחרונים אנו נמצאים באי ודאות מוחלטת. לצערנו לא קיבלנו תשובות מספקות לגבי הכספים שחייבים לנו וכך גם לגבי העתיד שלנו ושל המועדון. לכולנו חשוב שהקבוצה תמשיך להתקיים ותישאר בליגה הלאומית ואם כדי להגיע לכך אנחנו צריכים לא להופיע מחר למשחק, אז עם כל הצער שבדבר, נעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully