וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חולון תעצור את הקבוצה של אדלשטיין?

הפועל תל אביב תארח את הקבוצה של ליובין במשחק מסקרן (18:15, ערוץ 1). מכבי תל אביב, ללא סופו ופניני, תצא לאשדוד

המחזור ה-15 בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. במוקד המחזור יעמוד המפגש בין הפועל תל אביב הלוהטת להפועל חולון (76:85 להפועל תל אביב בסיבוב הראשון באולם הפחים). המשחק הוקדם משעה 18:45 לשעה 18:15 בשל סיקור הלווית ראש הממשלה המנוח אריאל שרון בערוץ 1. מכבי תל אביב, ללא סופוקליס שחורציאניטיס הפצוע וגיא פניני שסוחב פציעה מתמשכת בקרסול, תתארח באשדוד אצל נועלת הטבלה (66:93 למכבי ביד אליהו בסיבוב הראשון).

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. מגד גוזני
הרצף יימשך גם מול חולון? אדלשטיין/מגד גוזני

הפועל תל אביב - הפועל חולון (18:15, ערוץ 1)

שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות מציבים את הפועל תל אביב קרוב מאוד לראשות הטבלה, והקבוצה של ארז אדלשטיין תרצה להמשיך במומנטום גם נגד הפועל חולון. אחרי תקופה עמוסה מעט, השבוע החולף היה פחות צפוף לשחקניו של ארז אדלשטיין, אבל הם מתכוננים לשלושה משחקים תוך שבעה ימים, כשאחרי המשחק מול חולון תצא הפועל למפגש חוץ בראשון לציון ביום חמישי, ולמשחק חוץ נוסף מול עירוני נס ציונה ביום שני הבא. בקבוצה מעריכים כי למעלה מ-5,000 אוהדים באדום רכשו כרטיסים לחצי גמר גביע המדינה, והם אמורים להיות הרוב הבולט ביד אליהו בחודש הבא.

הפועל חולון הצליחה לעצור את התקופה הלא טובה שעבר עליה בשבוע שעבר כשניצחה את נס ציונה בחוץ והתרחקה מתחתית הטבלה. השבוע צירפה חולון את הפורוורד די ג'יי קנדי, שיערוך את הופעת הבכורה שלו בהדר יוסף. קנדי הוא הזר השביעי שעובר העונה בקבוצה, ולצוות המקצועי תינתן רק עוד אפשרות אחת לבצע חילוף של שחקנים זרים עד לסיום העונה. בקבוצה מאמינים כי ניתן להפתיע את האדומים בחוץ, אם תוצג רמת האינטנסיביות והאגרסיביות כמו במשחק בשבוע שעבר בנס ציונה.

המספר הנוסף

15 - משחקים רצופים, מסוף העונה שעברה, בהם קולע רביב לימונד בספרות כפולות.

39 - מפגשים בביתה של הפועל תל אביב בין הקבוצות. המאזן: 5:34 לאדומים

46 - נקודות מדד בשבוע שעבר לשלומי הרוש, השווה את השיא הישראלי במדד שקבע ליאור אליהו בעונת 2005/6.

יעמוד למבחן: די ג'יי קנדי. הזר החדש של ליאור ליובין הוא בעל רקורד מעניין מאוד ונחשב לפוטנציאל לא קטן. כדי לנצח בהדר יוסף יצטרך המאמן של חולון את הרכש החדש בכושר טוב כבר ממשחק הבכורה.

מאמן מכבי אשדוד אריק אלפסי. קובי אליהו
מחפש ניצחון ראשון בקבוצה החדשה. אריק אלפסי/קובי אליהו

מכבי אשדוד - מכבי תל אביב (20:45, 5+ לייב)

הזעזוע שקיוו במכבי אשדוד לבצע עם פיטוריו של נתי כהן ומינויו של אריק אלפסי במקומו רחוק מלהצליח. הקבוצה מעיר הנמל הפסידה את כל ארבעת המשחקים תחת המאמן החדש והיא נמצאת עמוק במקום האחרון בטבלה. באשדוד יודעים כי נגד מכבי תל אביב הסיכוי שלה לצאת לדרך חדשה הוא אפילו נמוך מהרגיל, אבל לא מתכוונים להרים ידיים מראש. על אף שמועות על בעיות כלכליות במועדון, ממשיכים באשדוד לנסות ולבצע שינויים ושדרוגים בסגל, כשאר טי גווין מועמד לעזוב, וניב ברקוביץ' וחנן קולמן מועמדים להצטרף.

הרצף המדהים של מכבי תל אביב בכל המסגרות נמשך בשבוע החולף גם ביורוליג עם ניצחון ביתי על לוקומוטיב קובאן. במכבי עסקו בשני דברים במהלך סוף השבוע האחרון, בצעד המכוער של גיא פניני שתפס את אשכיו של אלכס מאריץ', ובפציעתו של סופוקליס שחורציאניטיס. הסנטר היווני, שלא היה אמור לשחק נגד קובאן אך בסופו של דבר עלה לפרקט עם פציעה בקרסול והצטיין, לא התאמן בסוף השבוע, ונמצא מחוץ לסגל של הצהובים למשחק. מי שיחזור לשחק בליגה אחרי תקופה ארוכה הוא שון ג'יימס, שמתאושש מהפציעה בגבו שגרמה לו להעדר בתקופה האחרונה. פניני סובל מפציעה מתמשכת בקרסול ולכן הוא יהיה מחוץ לסגל.

המספר הנוסף

13 - הפסדים ב-14 המשחקים האחרונים לאשדוד בכל המסגרות.

13 - נקודות קלע ג'ייק כהן בניצחון על אשדוד בסיבוב הראשון. מאז הוסיף עוד 20 נקודות ליגה.

35 - זריקות ל-2 נקודות לוקחת מכבי תל אביב בממוצע למשחק, הכי מעט בליגת העל.

יעמוד למבחן: שון ג'יימס. הסנטר של מכבי תל אביב יקבל הזדמנות נוחה לחזור לעניינים מול הקו הקדמי החלש של אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully