וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססואולו ניצחה 3:4 את מילאן, רביעייה היסטורית לברארדי

העולה החדשה פיגרה 2:0 מול הרוסונרי, אבל החלוץ בן ה-19הוליך אותה למהפך מדהים. ניצחונות ליובנטוס, רומא ונאפולי

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם מספר משחקים מסקרנים בהשתתפותן של קבוצות הצמרת וסיפק סטטוס קוו עם ניצחונות חלקים של הקבוצות הפייבוריטיות. יובנטוס האלופה השיגה ניצחון ליגה 11 רצוף עם 1:4 קליל בחוץ על קליארי. רומא שמרה על פער שמונה נקודות ממנה בפסגה עם 0:4 ביתי על גנואה. נאפולי חזרה ממגרשה הביתי של ורונה עם 0:3 חלק. אבל עם כל הכבוד לכולן, ההצגה של המחזור הייתה שייכת לדומניקו ברארדי, חלוצה בן ה-19 של ססואולו שכבש רביעייה היסטורית ב-3:4 של קבוצתו על מילאן והפך לשחקן הראשון שכובש ארבעה שערים בליגה מול הרוסונרי. אינטר תנעל את המחזור עם משחק ביתי מחר בערב מול קייבו (22:00).

דומניקו ברארדי שחקן ססואולו (משמאל). AP
הצגה שיכולה לסדר לו מקום במונדיאל. דומניקו ברארדי חוגג/AP

ססואולו - מילאן 3:4

גבירותיי ורבותיי, תתחילו לשנן את השם: דומניקו ברארדי. החלוץ בן ה-19 של ססואולו הפך הערב לשחקן הצעיר ביותר שכובש רביעייה בסרייה א' והוא עשה זאת מול לא אחרת מאשר מילאן הגדולה בדרך לניצחון מפתיע ומוחץ. דווקא הרוסונרי, שסובלים מעונה פשוט איומה בליגה, פתחו את המשחק הזה טוב מאוד ועלו ליתרון כפול בזכות שערים של רוביניו בדקה התשיעית ושל באלוטלי בדקה ה-13, אבל ההצגה של ברארדי החלה כבר בדקה ה-15. החלוץ קיבל כדור רוחב מקורטיץ' הסרבי ובעט מקרוב פנימה. בדקה ה-28 השלים ברארדי את השני שלו עם בעיטה מקרוב וקבע שוויון 2:2. השלישי שלו הגיע עוד לפני המחצית עם שער בבעיטה מהאוויר בדקה ה-41 ושתי דקות מפתיחת המחצית השנייה השלים ברארדי רביעייה היסטורית אחרי עוד בישול של קורטיץ' מצד ימין.

בדקה ה-66 נכנס קיוסקה הונדה שחקן הרכש של מילאן להופעת בכורה ובדקה ה-83 כמעט בבעיטה מחוץ לרחבה אבל הכדור שלו נעצר במשקוף. בדקה ה-86 הגיע השער השלישי של מילאן עם בעיטה של מונטליבו מחוץ לרחבה. מילאן המשיכה לתקוף בזעם ואחרי שתי דקות בלבד כמעט מצאה את השוויון אבל הנגיחה של באלוטלי נהדפה על ידי השוער ומול שער ריק פאציני נגח למשקוף. הניצחון הזה היה חשוב מאוד עבור ססואולו, שעלתה מעל הקו האדום על חשבונה של בולוניה. הרביעייה הזו העלתה את מאזן שעריו של ילד הפלא השייך ליובנטוס ל-11 והוא בהחלט נלקח בחשבון בתוכניות של צ'זארה פראנדלי מאמן האזורי לקראת המונדיאל. מילאן נותרה במקום ה-11 עם 22 נקודות בלבד, 30 (!) נקודות פחות מיובנטוס המוליכה.

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
חילץ את יובנטוס ממבוכה. פרננטו יורנטה/GettyImages

קליארי - יובנטוס 4:1

אחרי ה-0:3 הענק על רומא במשחק העונה ועשרה ניצחונות ליגה רצופים, יובנטוס האלופה הגאה הגיעה למגרשה של קליארי והמשיכה את הריצה המטורפת שלה לעבר אליפות שלישית ברציפות. דווקא המארחים עלו ליתרון ראשונים בזכות שער של מאוריציו פינייה הצ'יליאני בדקה ה-21, אבל עשר דקות בדיוק החזיק מעמד היתרון של המארחים עד שפרננדו יורנטה החלוץ הספרדי כבש שער אופייני בנגיחה אחרי הרמה של ליכשטיינר המגן מצד ימין. בדקה ה-73 הושלם המהפך של יובנטוס כשקלאודיו מרקיזיו הקשר בעט מ-25 מטרים כדור חזק לפינה ופנימה. ארבע דקות לאחר מכן הגיעה החותמת הרשמית על הניצחון אחרי מהלך קבוצתי נאה בסיומו הכניס וידאל את ליכשטיינר שרשם בישול שני לפרננדו יורנטה. בדקה ה-80 חתם סטפן ליכשטיינר משחק גדול עם כיבוש ושני בישולים אחרי שניצל השמטה של שוער קליארי לבעיטה של יורנטה וגלגל מקרוב לרשת. 1:4 בסיום ליובנטוס שרושמת ניצחון 11 ברציפות ושומרת על פער עצום של שמונה נקודות בפסגה.

אלסנדרו פלורנצי שחקן רומא חוגג. GettyImages
שער על ה-ברק יצחקי. פלורנצי חוגג/GettyImages

רומא - גנואה 0:4

כשהיא עדיין מלקקת את פצעי ההפסד ליובנטוס במשחק העונה בשבוע שעבר וכשהיא ללא דה רוסי וקסטאן המושעים, רומא השנייה חזרה לאולימפיקו ונתנה הצגה גדולה מול גנואה האומללה. השער הראשון במשחק הזה היה גם היפה ביותר. אלסנדרו פלורנצי המתין ברחבה לכדור שקיפץ פעם אחת ובבעיטת מספרת מרשימה בעט לפינה הרחוקה. שער דומה לזה שכבש ברק יצחקי מול מכבי חיפה בשבוע שעבר בליגת העל. אחרי חמש דקות הכפיל פרנצ'סקו טוטי הקפטן את היתרון הרומאי עם בעיטה מרחוק. שתי דקות למחצית המשיך מייקון המגן את החגיגה הרומאית עם בעיטה מקרוב אחרי מסירה של פלורנצי מצד ימין. מהדי בנאטיה הבלם המרוקני של רומא כבש את שערו החמישי העונה בדקה ה-52 אחרי בישול של פרנצ'סקו טוטי. הקבוצה של גרסיה חוזרת לנצח ושומרת על פער שמונה נקודות מיובנטוס בפסגה.

דריס מרטנס שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
שער שלישי בשני מחזורים. דריס מרטנס מוקף באהבה אחרי השער שלו מול ורונה/GettyImages

ורונה - נאפולי 3:0

שמונה ניצחונות והפסד אחד בלבד. זה היה מאזן הבית של ורונה העולה החדשה עד המשחק הזה, אבל את נאפולי הביתיות של ורונה לא ממש הרשימה וסגנית האלופה עשתה את העבודה עם ניצחון חלק ומוחץ. 27 דקות עברו עד שהאורחים השיגו את השער הראשון מרגליו של דריס מרטנס, הבלגי שכבש צמד במחזור הקודם. בדקה ה-72 הבטיח לורנצו אינסינייה הצעיר את הניצחון עם שער קליל מקרוב אחרי בישול של מאג'יו מצד ימין. אחרי ארבע דקות קבע בלרים דזמיילי השוויצרי את תוצאת הסיום ושמר את הנאפוליטנים על קשר עין עם רומא השנייה שניצחה גם היא במשחק שלה את גנואה. הפער מיובנטוס האלופה נותר עשר נקודות.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - קטאניה 1:2
לאטאלנטה: חרמן דניס (67, בפנדל), מקסימיליאנו מוראלס (86), לקטאניה: סבסטיאן לטו (89).

טורינו - פיורנטינה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully