וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחתת 2 נק’ על תנאי ומש' ללא קהל לנתניה ואחי נצרת

בית הדין קיבל את בקשת התובע, קנס את הקבוצות גם ב-15 אלף שקל, והורה לנתניה לפצות את נצרת על הנזקים לאצטדיון

one

משחק בית ללא קהל, הפחתת שתי נקודות על תנאי וקנס של 15 אלף שקל בפועל. זה העונש שספגו מכבי אחי נצרת ומכבי נתניה על האירועים האלימים במפגש ביניהן בעילוט ביום שישי שעבר. בנוסף, הורה בית הדין לנתניה לפצות את נצרת על הנזקים שנגרמו לאצטדיון. ההחלטה התקבלה הבוקר (ראשון), ארבעה ימים לאחר שנציגי שני המועדונים ניהלו דיון סוער והחליפו האשמות בבית הדין.

הרוחות התלהטו בין הקבוצות: בדיון בבית הדין

עו"ד גיל לב נשיא מכבי נתניה, מנכ"ל רועי דניאל. מגד גוזני
בקשת התובע התקבלה. ראשי נתניה/מגד גוזני

כזכור, במהלך המשחק בין הקבוצות אירועה תקרית אלימה בין אוהדי נתניה למאבטחים ושלושה אוהדים נעצרו. בנוסף, אבנים הושלכו מחוץ לאצטדיון לתוך היציע בו ישבו אוהדי נתניה בסיום המשחק. בנוסף, ציין המשקיף דאוד סוהיל אטת הנזק שנגרם לכסאות ולשירותים מצד הקהל האורח. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את שתי הקבוצות לדין על סמך דוחות השופטף המשקיף, המשטרה וצילומי הטלוויזיה ודרש החמרה בענישה.

בית הדין קיבל את הדרישה להפחתת נקודות על תנאי והפעיל את עונש התנאי שעמד נגד נתניה בגין קריאות גזעניות והקבוצה תארח את הפועל קטמון במחזור ה-21 ללא קהל. לעומת זאת, עונש הרדיוס על תנאי בגין התפרעות אוהדים לא הופעל. גם נצרת, כאמור, תקיים משחק בית ללא קהל וזה יקרה ביום שני הבא מול הפועל ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully