וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הישראלים הודחו בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה

בוקר מאכזב: דודי סלע גרר את ירקו ניימינן לחמש מערכות, גלושקו הפסידה בשלוש מול ספארובה, פאר הובסה מול ניקולסקו

אליפות אוסטרליה יצאה לדרך הלילה (בין ראשון לשני) ולצערנו, כל הנציגים של ישראל בטורניר היחידים סיימו את דרכם כבר בסיבוב הראשון וביום הראשון לתחרות. ראשון היה זה דודי סלע שהודח מהתחרות אחרי דרמה גדולה והפסד בחמש מערכות לפיני הוותיק והמצוין ירקו ניימינן, שניצח 6:3, 6:7, 7:6, 3:6, 3:6. יוליה גלושקו הפסידה בשלוש מערכות ללוסי ספארובה הצ'כית, 7:5, 3:6, 6:1. שחר פאר סיימה את הבוקר הישראלי המאכזב עם תבוסה 6:4, 6:1 מול מוניקה ניקולסקו הרומנייה.

הטניסאי הישראלי דודי סלע במהלך אליפות אוסטרליה. Chris Hyde, GettyImages
כל כך קרוב. סלע/GettyImages, Chris Hyde

דודי סלע - ירקו ניימינן 6:3, 6:7 (3), 7:6 (3), 3:6, 3:6

זה היה מאוד קרוב, זה הסתיים מאוד אכזרי. כמו בכל אחת מארבע השנים האחרונות, דודי סלע סיים את חלקו בגרנד סלאם הראשון של העונה כבר אחרי סיבוב אחד, אבל אי אפשר לומר שהישראלי (68 בעולם) לא נתן פייט ענק מול הפיני הוותיק (39 בעולם), שעלה למאזן 1:2 במפגשים בין השניים. המשחק ארך שלוש שעות ו-38 דקות, כאשר סלע שומט פעמיים יתרון של מערכה ונכנע מול הדיוק ו-57 הווינרים של יריבו. השניים סיימו בדיוק עם אותה כמות של נקודות, 173 לכל אחד, אבל הניסיון של ניימינן כנראה היה יותר מדי עבור סלע.

הטניסאית הישראלית שחר פאר באליפות אוסטרליה. Chris Hyde, GettyImages
38 שגיאות. פאר/GettyImages, Chris Hyde

שחר פאר - מוניקה ניקולסקו 6:4, 6:1

פאר, הטניסאית הבכירה של ישראל, לא יכלה לרומנייה המדורגת 60 בעולם. ניקולסקו, שהפסידה מול פאר במפגש היחיד ביניהן עד היום, בטורונטו 2009, שלטה ללא עוררין הפעם כשהיא שוברת שלוש פעמים במערכה הראשונה (שהסתיימה ב-48 דקות) וארבע פעמים נוספות במערכה השנייה (שנגמרה אחרי 35 דקות). פאר אומנם חבטה 23 ווינרים מול עשר של היריבה, אבל גם 38 שגיאות בלתי מחויבות לעומת 13 של ניקולסקו.

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו במהלך אליפות אוסטרליה. Renee McKay, GettyImages
קרסה במערכה השלישית. גלושקו/GettyImages, Renee McKay

יוליה גלושקו - לוסי ספארובה 7:5, 3:6, 6:1

הופעת הבכורה של אלופת ישראל הטרייה באליפות אוסטרליה הסתיימה אומנם עם הפסד מול הצ'כית החזקה, אבל גם עם לא מעט מקום לאופטימיות. גלושקו נכנעה במערכה הראשונה רק אחרי 66 דקות, אבל ענתה עם מערכה מצוינת, כולל 14 מ-15 בסרב הראשון והשיגה שוויון. המערכה השלישית כבר הייתה חד צדדית עבור ספארובה, שעם שתי שבירות סגרה עניין במהרה בדרך לניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully