וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מארק פרננדס ממאיורקה על סף חתימה

12.1.2014 / 14:35

הקשר עומד להצטרף. הפערים עם לגאנייס יגושרו, ואלונסו ינחת מחר ויחתום רשמית. ערעור הקבוצה על הרדיוס התקבל חלקית

one

בני סכנין קרובה לצירוף שחקן ספרדי רביעי לסגל שלה. לוואלה! ספורט נודע שמארק פרננדס גרסיה, קשרה של מאיורקה, נמצא על סף חתימה בקבוצה. כל הפרטים בין השחקן לקבוצה כבר סוכמו, והוא צפוי לחתום לשנה וחצי.

הקשר הקטלאני (23) עשה את צעדיו הראשונים במחלקת הנוער של ברצלונה, אך עבר עוד בגיל צעיר לקורנלה, סנט אנדראו וסראגוסה. את קריירת הבוגרים הוא החל בסבאדל מהליגה השנייה, ובמשך השנתיים בהן שיחק שם רשם 38 הופעות ו-5 שערים. את עונת 2011-2012 פתח בקרטאחנה, גם היא מהליגה הספרדית השנייה, בה רשם 17 הופעות ולא כבש. ב-2012 עבר למאיורקה והוצב תחילה בקבוצת הבת של מאיורקה, בה רשם 28 הופעות ו-4 שערים. בהמשך הועלה לקבוצת הבוגרים של מאיורקה, ושיחק בעונה שעברה בשישה משחקין. העונה לא שותף אפילו במשחק אחד.

מאמן בני סכנין מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
לא בא בטענות. בלבול/אדריאן הרבשטיין

בסכנין כעסו מאוד על השיפוט אתמול (שבת) במשחק ההפסד למכבי חיפה (2:1) ובעיקר על העובדה שהשופט אלי חכמון החליט להוסיף ארבע דקות בסיום כשבסכנין טענו שתוספת הזמן הייתה צריכה להיות גדולה יותר. "אדין צוצ'אליץ' שכב שש דקות אז חשבתי שהשופט צריך להוסיף הרבה יותר מארבע דקות", אמר המאמן מרקו בלבול. חלק מאנשי סכנין פנו לשופט וטענו בנוסף שהשער השני של מכבי חיפה נכבש מעמדת נבדל. "בסופו של דבר יש טעויות וזה חלק מהכדורגל, ככה שאני לא בא בטענות", אמר בלבול בנושא.

בצד המקצועי, בסכנין מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול עירוני קרית שמונה שכן הקבוצה כבר עם שני הפסדים רצופים והפסד נוסף יכול להכניס אותה לסוג של משבר. כמו כן בסכנין מעוניינים להתחזק בשני שחקנים נוספים כאשר ההתמקדות כעת היא בחורחה אלונסו הספרדי, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה. בסכנין מעריכים שהבעיות הקטנות בקשר עם קבוצתו הספרדית ייפתרו היום, והוא צפוי לנחות בארץ מחר.

"אנחנו מאמינים שהכול ייפתר וחורחה יחתום רשמית", אמר גורם במועדון, "ידענו מראש שהוא שחקן לא חופשי ושצריך שחרור מהקבוצה שלו, אבל ההערכה היא שהוא יצטרף". מלבד אלונסו, בסכנין מעוניינים להתחזק בעוד שחקן אחד לפחות אולי אפילו בשניים.

ובינתיים התברר היום כי הערעור שהגישה הקבוצה על עונש הרדיוס התקבל בחלקו כאשר הבשורה הפחות טובה מבחינתה היא שעונש הרדיוס בפועל יישאר והקבוצה תארח את עירוני קרית שמונה מחוץ לביתה. בסכנין מעדיפים לארח את המשחק במגרש בעכו וכעת יחלו בהנהלת הקבוצה הסידורים אל מול עיריית עכו וההתאחדות במטרה לקיים את המשחק במגרש בעכו. הבשורה הטובה היא שעונש הרדיוס ללא קהל על תנאי שהוטל גם כן על הקבוצה יהפוך לעונש רדיוס עם קהל על תנאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה מול שחקן בני סכנין עלי עוסמאן. אדריאן הרבשטיין
בדוחא רוצים להתחזק בעוד שני שחקנים מלבד אלונסו. עוסמאן מול טואטחה בהפסד לחיפה/אדריאן הרבשטיין

כמו כן, בקבוצה יעסקו היום בתשובת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לערעור על עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה. הקבוצה טענה כי העונש בגין זריקת הנפצים מול הפועל תל אביב הוא מופרז ולא מידתי. בסכנין מקווים שהערעור שלהם יתקבל אך אם לא, תחל הקבוצה בהכנות ובחיפושים אחר מגרש חלופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully