וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ערערה על עונש הרדיוס שהוטל עליה

7.1.2014 / 17:45

הקבוצה טוענת כי העונש בגין זריקת הנפצים מול הפועל תל אביב הוא מופרז ולא מידתי. הוגשה בקשה לוויזה עבור חורחה אלונסו

one

בני סכנין הגישה היום (שלישי) ערעור באמצעות היועץ המשפטי שלה, עו"ד אייל יפה, לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לעונש הרדיוס (עם קהל) שהוטל על הקבוצה. בטיעונים של סכנין נאמר בין היתר שהעונש שהוטל הוא מופרז ואינו מידתי. העונש שניתן לסכנין היה כידוע על פי דו"ח מבקר המשחק מול הפועל תל אביב, שם נטען שבמקלחות לא היו מים חמים וכן נזרקו נפצים למגרש. בסכנין מכחישים את שתי הטענות וטוענים שהמקרים לא התרחשו. בנוסף ציין עו"ד יפה שמפקד כוח השיטור שיבח את התנהלות הקבוצה ואת הסדר ששרר במשחק.

מרקו בלבול מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
רוצה את הרכש הספרדי מול קרית שמונה. בלבול/קובי אליהו

בקבוצה החלו לעבוד על הוצאת ויזה לחורחה אלונסו, הקשר הספרדי שסיכם בקבוצה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. כפי שפורסם לראשונה אתמול בוואלה! ספורט בסכנין חיפשו קשר ולאחר שבוע של שיחות סיכמו את התנאים עם הספרדי. כעת מנסים במועדון להוציא לו ויזה כמה שיותר מהר כדי שהשחקן ינחת כבר בתחילת השבוע הבא ויחתום רשמית על החוזה. המטרה היא שהוא יוכל להיכלל בסגל כבר למשחק בעוד שבוע וחצי נגד עירוני קרית שמונה.

מי שעושה את הדרך ההפוכה הוא חלוצה של הקבוצה מרקו מרקובסקי, שעזב באופן רשמי את הקבוצה וחזר למולדובה שם יצטרף לשריף טירספול אליה הוא שייך. כפי שפורסם כבר בחודש נובמבר בוואלה! ספורט בסכנין החליטו לנצל את הסעיף בחוזה של מרקובסקי לפיו הם יכולים לשחררו בחודש ינואר ולאחר שכמעט ולא זכה לדקות משחק החליטו בקבוצה להחזירו לטירספול.

בינתיים בסכנין ממשיכים להתכונן למשחק מול מכבי חיפה בשבת כאשר היום חזרו השחקנים לאימון אחרי יום חופש שזכו לו אתמול. חאלד חלאיילה שלא שיחק בשל כרטיסים צהובים צפוי לחזור להרכב כשההתלבטות היא לגבי רביד גזל שעשוי להמשיך בהרכב על חשבוו של אחמד קאסום או על חשבונו של חאמד גנאים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully