וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ספגה עונש של משחק רדיוס עם קהל

2.1.2014 / 15:55

הקבוצה נענשה על השלכת נפצים, אך ההנהלה למדה על כך רק מכלי התקשורת: "החלטה מופרזת, נבדוק אפשרות לערער"

one

בתקציר: ה-0:4 של בני סכנין על הפועל תל אביב

בני סכנין נענשה היום (חמישי) בעונש של משחק רדיוס אחד עם קהל בפועל וכן קנס של 10,000 ש"ח, בעקבות התפרעות האוהדים במשחק מול הפועל תל אביב. בנוסף נענשה הקבוצה במשחק ללא קהל על תנאי ובקנס על תנאי בסך 10,000 ש"ח. מכיוון שכרטיסים כבר נמכרו למשחק הבית הקרוב מול בני יהודה, את העונש תרצה סכנין נגד עירוני קרית שמונה ב-18 בינואר, אז תיאלץ לנדוד מחוץ לדוחא.

הנהלת בני סכנין התלוננה שבהתאחדות לא הודיעו לה על העונש והיא למדה על כך רק מכלי התקשורת שביקשו תגובה. בהודעה הרשמית נכתב: "הנהלת סכנין מביעה את תמיהתה על ידיעתה דרך אמצעי התקשורת על החלטת בית הדין של ההתאחדות. בטוחים שבית הדין טעה בהחלטתו המופרזת, נבדוק הליך של הגשת ערעור".

לידיעה הראשונית על עונש הרדיוס הצפוי לבני סכנין

אוהדי בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יאלצו לנדוד במשחק הבית הבא. אוהדי בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

כזכור, אוהדי הקבוצה השליכו נפצים במשחק מול הפועל תל אביב, בזמן שנגד הקבוצה עמדו שני עונשים על תנאי שכללו אפשרות למשחק רדיוס אחד עד שלושה. בהתאחדות החליטו להגיב בחומרה למקרה שבו יושלכו חפצים שיכולים לסכן חיי אדם.

נגד סכנין הוגשו שני כתבי אישום ב-2013 בגין התפרעות אוהדים. בפעם האחרונה זה קרה בעקבות אירועי המשחק מול בית"ר ירושלים במהלכו הושלכו חפצים למגרש וכן נרשם אירוע נפרד של סינוור בלייזר. קודם לכן, היא עמדה לדין בחודש מרץ השנה, בגין השלכת אבוקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully