וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אוהד קדוסי במו"מ, לוקה רוטקוביץ' מועמד

12.1.2014 / 8:12

הקבוצה ממשיכה לחפש חיזוק בחלק הקדמי: חלוץ לוזאן והמונטנגרי של מורנאר על הפרק. נמשכים המגעים גם עם אחמד סבע

one

אם למישהו היה ספק שהפועל עכו נואשת לחיזוק בחלק הקדמי, הוא קיבל אותו אתמול (שבת) כאשר הקבוצה סיימה משחק נוסף עם הפסד, הפעם 3:1 בבית למכבי פתח תקוה, ונראה שהצוות המקצועי של הקבוצה נואש להשיג התקדמות במגעים לצירופו של חלוץ כבר השבוע. בקבוצה ממשיכים לנהל מגעים עם אחמד סבע, חלוצה של עירוני קרית שמונה, וינסו להגיע עימו להבנות כדי שכבר בסוף השבוע הקרוב הוא יוכל לשחק מול הפועל חיפה.

בימים האחרונים עלו שני שמות נוספים: אוהד קדוסי, חלוצה של לוזאן, ששיחק בשנה שעברה בקבוצה ונציגיו מנהלים מגעים עם עכו למרות שנכון לעכשיו קיימים פערים כספיים. גם שמו של החלוץ המונטנגרי, לוקה רוקטוביץ' (25) שמשחק במורנאר מהליגה הראשונה במונטנגרו, עלה והוא עשוי להגיע להתרשמות. רוקטוביץ' הבקיע העונה שמונה שערים ב-13 הופעות. החלוץ הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס ימשיך להיבחן בימים הקרובים, ואם לא יגלה שיפור ניכר ביכולתו, הקבוצה תוותר עליו.

יובל נעים: "היכולת הזו לא תספיק כדי להישאר בליגה"

אוהד קדוסי הפועל עכו חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
עדיין קיימים פערים כספיים/אדריאן הרבשטיין

תסכול רב הצטבר בסיומו של המשחק אצל המאמן יובל נעים שכינס את השחקנים בחדר ההלבשה ממושכות, ודיבר על העובדה שהשחקנים עלו לשחק ללא מחויבות: "אין לי בעיה שאנחנו מפסידים, אבל אסור לנו להראות ככה. ביכולת הזו יהיה לנו קשה להישאר בליגה ואני מצפה מכל אחד ואחד מכם לעשות את הסוויץ' מהמשחק הזה כדי שניראה יותר טוב בשבוע הבא".

יושב ראש הקבוצה, דוניה שיינהולץ אמר: "ההרגשה של השחקנים הייתה שהניצחון כבר מובטח ושהם לא התכוננו כמו שצריך. היינו שאננים מאוד וכל השחקנים היו מתחת לרמה שלהם. זה סוג משחקים שקורה פעם בכמה זמן, אבל לא יכול להיות שכל הקבוצה תהיה מתחת לכל ביקורת. הגעתי גם למסקנה שיובל שבתאי חסר לקבוצה כמו אוויר לנשימה כי הוא מפעיל את הקבוצה ואת הלב שלה, והיום הוכח מעבר לכל ספק עד כמה הוא יעיל. חסר לנו חלוץ, כזה שיסיים את ההתקפות כי עד ה-16 היינו טובים, אבל אני בטוח שהצוות המקצועי שזה תפקידו ידע להשלים את מה שחסר".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully