וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "היכולת הזו לא תספיק כדי להישאר בליגה"

11.1.2014 / 20:45

מאמן הפועל עכו מסביר את ההפסד למכבי פ"ת. הקבוצה תנסה לסגור עם אחמד סבע השבוע. האוהדים מחו נגד אלון חרזי

one

הפועל עכו המשיכה הערב (שבת) בצניחה החופשית ורשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון שמקרב אותה עוד יותר לתחתית הבוערת. הפעם זה נגמר בהפסד ביתי של 3:1 למכבי פתח תקוה, כאשר אחרי שער בדקה הראשונה של מרואן קבהא, גם ויקטור מרעי (37) ופדרו גלבאן (48) הבקיעו ושער מצמק של אליאור סיידר שנכנס כמחליף במחצית הראשונה לא הספיק כדי למנוע הפסד.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בצרות. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

במהלך המשחק הפנו האוהדים את האצבע המאשימה על מצבה של הקבוצה למנהל המקצועי אלון חרזי במחאה שהייתה מתוכננת במהלך כל השבוע. האוהדים טוענים כי חרזי טעה בבניית הקבוצה, ובמהלך המשחק הם דרשו כי יתפטר. בלי קשר, השבוע תנסה הקבוצה לסגור עם חלוץ עירוני קרית שמונה אחמד סבע. הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס לא מרשים את הצוות המקצועי, ואם לא יגלה שיפור ניכר ביכולתו, הוא ישוחרר עוד השבוע.

"ציפינו לתוצאה הרבה יותר טובה במשחק הבית הזה", הודה יובל נעים בסיום המשחק. "כשאתה סופג שער בדקה הראשונה, כל המומנטום משתנה. יכולנו לחזור, אבל החמצנו, בעוד שהם ניצלו טוב את המצבים שלהם. יש גם ימים כאלה, אבל צריך להתחזק מהמצבים האלה ואני בטוח שההמשך יהיה הרבה יותר טוב".

על החיזוק בינואר הוסיף נעים: "קשה מאוד למצוא שחקנים טובים בתקופה הזו. אנחנו עובדים, וננסה למצוא את השחקנים הכי טובים להפועל עכו. אנחנו נצטרך לקבל החלטה כי אנחנו מבינים שאת מסי ואינייסטה לא נוכל להביא לעכו. נצטרך לראות מה לעשות. הקבוצה הזו צריכה חיזוק, הרבה שחקנים משחקים כי אין שחקנים שיחליפו אותם, וברגע שיש הרגשה כזו, גם היכולת יורדת. אני מקווה מאוד שהשבוע נסגור את זה.

"מי שמכיר אותי יודע שאני אומר רק דברים מהלב. היכולת הזו לא תספיק כדי להישאר בליגה. זו בעיה שלי ושל הצוות המקצועי. אני חושב שזה המשחק הראשון העונה שיש לי טענות לשחקנים מבחינת המחויבות, הרצון והעמידה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלון חרזי סקאוט הפועל עכו. ניב אהרונסון
האוהדים הפנו נגדו אצבע מאשימה. אלון חרזי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully