וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:2 לפריס סן ז'רמן על אז'קסיו

האלופה התקשתה מאוד בקרב הקצוות מול האחרונה בטבלה, אבל פתחה פער בפסגה. 9 דקות למליקסון בניצחון ולנסיין

חלקו המרכזי של המחזור ה-20 בליגה הצרפתית נערך הערב (שבת) ולאחר שאמש שמטה מונאקו שתי נקודות עם 1:1 בחוץ מול מונפלייה, ניצלה זאת האלופה פריס סן ז'רמן ועם קאמבק וניצחון חוץ קשה 1:2 על אז'קסיו, האחרונה בטבלה, ברחה למרחק של חמש נקודות מהקבוצה מהנסיכות. ולנסיין ומאור מליקסון (תשע דקות) השיגו 2:3 חשוב על באסטיה, עדן בן בסט לא שותף ב-0:1 של טולוז בבורדו.

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ניצחון בשיניים בקרב הקצוות. לאבצי/רויטרס

אז'קסיו - פריס סן ז'רמן 2:1

בדקה השישית נותרו הפריזאים בהלם. המארחת הצנועה, שצברה רק תשע נקודות עד כה והפסידה גם בכל שלושת המחזורים הקודמים עלתה ליתרון מרגלי אדוארדו, שחתם משני מטרים מבצע קבוצתי פנטסטי. אלא שלחבורה של לורן בלאן, שדוהרת לכיוון אליפות שנייה ברציפות, הייתה תשובה. ארבע דקות למחצית, זלאטן איברהימוביץ' נשלח לעומק ופירגן בצורה נהדרת לאסקיאל לאבצי, שמול שער ריק מצא את השוויון. 16 דקות לסיום, בלס מטוידי הכריע את ההתמודדות עם נגיחה בצלילה לעבר הכדור אחרי עוד בישול של איברהימוביץ'.

ולנסיין - באסטיה 2:3

מאור מליקסון נכנס בדקה ה-81 במשחק בו קבוצתו השיגה ניצחון חשוב מאוד, שמחזיר אותה לעניינים במאבקי התחתית. ולנסיין נהנתה מצמד בזק של מתיו דוסבי (33, 35), אותו החליף מליקסון. עבדול מהיד וואריס הוסיף בבכורה שלו (54), לפני שהאורחים הלחיצו עם שערים של רומאריק (71) ואילן (83).

משחקים נוספים:

בורדו - טולוז 1:0
לטולוז: מרטין ברייתווייט (53). עדן בן בסט לא שותף

ראן - ניס 0:0

גנגאן - סנט אטיין 0:0

ליון - סושו 0:2
לליון: קלמון גרנייה (57), יוהאן גורקוף (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully