וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים צפוי לחזור לסגל

11.1.2014 / 13:54

השחקן החלים, וייכלל בסגל לק”ש. סוזה שוקל להמשיך לראשונה באותו הרכב, ולא לערוך שינוי ב-11 שניצחו את מכבי חיפה

one

מכבי תל אביב ערכה היום (שבת) את האימון הטקטי המסכם שלה, לקראת משחק החוץ שיערך ביום שני, נגד עירוני קרית שמונה (20:45, ערוץ 1). ביום ראשון יערוך המאמן פאולו סוזה את מסיבת העיתונאים הקבועה לקראת המשחק ולאחריו יתקיים אימון נוסף. הקבוצה צפויה לצאת לבית מלון בצפון בשעות הצהריים, בו תשהה עד מועד המשחק ביום שני.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה באימון הקבוצה. קובי אליהו
יעקוב אחרי באר שבע. סוזה/קובי אליהו

סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן סוזה, כאשר גם מונס דאבור וגם טל בן חיים החלימו מפציעותיהם וצפויים להיכלל בסגל למשחק. דאבור כבר קיבל מספר דקות בניצחון 1:3 נגד מכבי חיפה במחזור הקודם, בן חיים לעומתו שנעדר מאז נפצע בעינו נגד בני יהודה, הגביר בשבוע האחרון את הקצב וחזר לאימונים מלאים עם הקבוצה. לראשונה מאז תחילת העונה עשוי המאמן הפורטוגלי להמשיך משחק שני ברציפות, עם הרכב זהה לזה שניצח את מכבי חיפה, כאשר יואב זיו ושרן ייני יפתחו בעמדות המגנים, בעוד שניקולה מיטרוביץ', גל אלברמן ומהראן ראדי יתופקדו בקישור. בחלק הקדמי נראה כי מקומם של ערן זהבי, ברק יצחקי וראדה פריצה מובטח. בקבוצה יעקבו הערב גם אחרי משחקה של הפועל באר שבע בבלומפילד נגד בני יהודה, כאשר במקרה של הפסד של הדרומיים, תוכל מכבי תל אביב לפתוח פער משמעותי של תשע נקודות אם תנצח ביום שני.

בעקבות ההשאלה של הקשר משה לוגסי לבית"ר ירושלים, אמר היום המאמן פאולו סוזה לאתר הרשמי: "ברצוני לאחל בהצלחה למושיקו לתקופת ההשאלה שהיא מהלך הגיוני וחשוב לקריירה המקצוענית שלו. אנחנו משוכנעים שהמעבר לבית"ר הוא הזדמנות טובה לפתח את היכולות והאישיות. אחרי מה שלוגסי הראה לנו בחודשים האחרונים, אין לי ספק שהוא יצליח לממש את הפוטנציאל שלו בבית"ר ולהתחזק כשחקן. בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
טל בן חיים במהלך אימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
כשיר. בן חיים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully