וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מתרכז במכבי, אבל הכול פתוח לגבי העתיד"

11.1.2014 / 19:11

מאמן מכבי ת"א התייחס לגבי המשך דרכו. שחורציאניטיס סובל מקרסול נפוח ולא התאמן, בלו לא מופתע מהיכולת של רייס וטיוס

עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב לוהטת בתקופה האחרונה ואחרי הניצחון ביום חמישי על קובאן במסגרת המחזור השני בטופ 16 של היורוליג, הצהובים עומדים על 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. שחורציאניטיס, שעלה לשחק פצוע מול קובאן, סובל מקרסול נפוח, ולא התאמן הערב. שאלת עתידו של המאמן דייויד בלאט במועדון נותרה פתוחה, והיום (שבת) צוטט המאמן באתר "ספורט אקספרס" הרוסי, כשהתייחס לעתידו ואמר: "כרגע אני מתרכז במכבי תל אביב, אבל ברור שכל האפשרויות פתוחות לגבי העתיד". לבלאט יש אפשרות להאריך את חוזהו במועדון בסוף העונה. למרות ההתבטאות של בלאט לאתר הרוסי, קשה להאמין כי הנהלת מכבי תממש את האופציה להאריך את חוזהו. בין הצדדים התגלעו לא מעט חילוקי דעות בשנים האחרונות.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
יש לו אפשרות להאריך חוזה, אבל היא נראית פחות ריאלית כרגע. בלאט/ברני ארדוב

בתוך כך, במכבי תל אביב שמחים על הניצחון השני ברציפות בשלב הטופ 16 ביורוליג. מה שהעיב על הניצחון היתה התקרית בין גיא פניני לאלכס מאריץ'. במועדון שוחחו עם פניני והשחקן הבהיר להנהלת הקבוצה כי "לא שם לב בכלל שזה קרה וכי התקרית מול מאריץ' הייתה מקרית ולא מכוונת".

דיוויד בלו התייחס למשחק מול קובאן: "זהו ניצחון חשוב עבורנו, שגורם לניצחון בשבוע שעבר להיות אף משמעותי יותר. רייס היה טוב, וזו בדיוק הסיבה שאנחנו קבוצה טובה. יש לנו 12 שחקנים טובים וכל אחד מסוגל לשחק טוב, לכן זה לא כל כך מפתיע כאשר מישהו משחק טוב".

"האספקטים החשובים שצריך להסתכל עליהם מהמשחק מול קובאן הם האסיסטים ובזה הצלחנו" הוסיף בלו, "גם בריבאונדים, שם לקחנו אחד פחות, אבל מה שעשה את ההבדל הוא העבודה הטובה שעשינו ברבע הרביעי כשהצלחנו להחזיק אותם על 13 נקודות. טיוס עשה עבודה טובה והוא נתן לנו הרבה אנרגיות ונתן לסופו הזדמנות לנוח, טיוס ושון נתנו לנו דקות טובות". בלו החמיא לסנטר היווני: "זה סופו. הוא מסוגל לשחק ככה, ואנחנו רוצים שתמיד יהיו לו משחקים טובים". על יכולתו האישית הוסיף בלו: "מה שמעניין אותי והתרכזתי בו זה לקחת ריבאונדים ולעשות הגנה טובה והצלחתי לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דייויד בלו יוגב אוחיון דווין סמית' אלכס טיוס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מי זוכר את פתיחת העונה המגומגמת? בלו, אוחיוןם וטיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully