וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.1

סיטי הציעה 45 מיליון יורו על בלם פורטו אליקים מנגלה, יונייטד הציעה 23 מיליון ליש"ט על גונדואן, בניטס רוצה להביא את אטיין קאפו בנאפולי. כל השמועות

העברות

* אברטון הודיעה כי החתימה את איידון מקגידי, קשר נבחרת אירלנד בן ה-27, שמגיע מספרטק מוסקבה תמורת סכום שלא פורסם.

* לאו בפטיסטו, החלוץ הברזילאי בן ה-21 שבילה בעיקר על הספסל של אתלטיקו מדריד אחרי שחתם בשורותיה לחמש שנים, עבר בהשאלה לריאל בטיס עד תום העונה.

* קרדיף הודיעה על החתמתו של מטס מולר דלהי, קשר נורבגי בן 18, שמגיע מקבוצתו הקודמת של המאמן אולה גונאר סולשיאר, מולדה. זו ההחתמה השנייה של קרדיף בינואר. דלהי שיחק במחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד, ולפי סולשיאר, היה מבוקש ביונייטד לאחרונה.

שמועות

* מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו טוען שלא הגיעה למועדון שום הצעה על חואן מאטה. בתקשורת האירופאית דיווחו לאחרונה כי נאפולי ואתלטיקו מדריד מעוניינות בשחקן, אולן ה"מיוחד" הכחיש: "היו אפס פניות". מי שכן צפוי לעזוב הוא הקשר הבלגי בן ה-22 קווין דה ברוין, ומוריניו אמר שצ'לסי קיבלה עליו הצעות משתי קבוצות. בעבר דווח כי וולפסבורג ושאקלה הגרמניות מעוניינות בשחקן.

* "המירור" הבריטי טוען כי מאמן נאפולי רפא בניטס סימן את קשר טוטנהאם אטיין קאפו. לפי הדיווח, המאמן הספרדי רוצה לשאול אותו מהתרנגולים.

* "לה ספורט" מדווח שלפני עשרה ימים מנצ'סטר סיטי העבירה בחשאי הצעה לפורטו על אליקים מנגלה בסך 45 מיליון יורו. השחקן הצרפתי מסוגל לשחק בעמדות הבלם והמגן השמאלי.
הבלם בן ה-22, שהצטיין בסטנדרד ליאז', עבר ב-2011 לפורטו תמורת 6.5 מיליון יורו.

* רשת "סקיי" מדווחת שהאל סיכמה עם אברטון על העברתו של החלוץ הקרואטי ניקיצה ילאביץ'. השחקן בן ה-28 הבקיע 21 שערים ב-69 הופעות במדי אברטון.

* ה"מירור" פרסם שמנצ'סטר יונייטד הציעה 42 מיליון ליש"ט עבור קשר דורטמונד אילקאי גונדואן. מאמן השדים האדומים דייויד מויס מעוניין בגרמני בן ה-23 זו תקופה ארוכה, ובאנגליה מדווחים כי נציגי השחקן השהו את השיחות עם יונייטד עד שהשחקן יבחר להיכן פניו. בתוך כך, "בילד" הגרמני מדווח שדורטמונד מעוניינת בעסקת חליפין עם ריאל מדריד שתכלול את החלפתו של גונדואן בחלוץ הבלאנקוס קרים בנזמה.

העברות בעולם - דיווח יומי

אילקאי גונדואן שחקן דורטמונד. GettyImages
מחכים להחלטתו. גונדואן/GettyImages

* ב"פוטבול איטליה" מדווחים שווסטהאם תגיש לאינטר הצעה חדשה על איזק בלפודיל בסך 11 מיליון יורו. שני המועדונים כבר סיכמו על השאלתו של החלוץ האלג'יראי בן ה-21 לקבוצה מלונדון, ועתה הם במשא ומתן על גובה התשלום. גם ק.פ.ר מעוניינת בשחקן.

* מאמן ארסנל ארסן ונגר דחה את השמועות על רצונות לרכוש את אלברו מוראטה מריאל מדריד. "לא רוצה לדבר על שם מסוים", אמר הצרפתי, "השמות בעיתונים לא עוזרים לנו לנצח משחקים. אנחנו לא מדברים עם ריאל מדריד על אף שחקן".

* "א-בולה" הפורטוגלי מדווח שזניט סנט פטרסבורג מוכנה לשלם 35 מיליון יורו עבור חלוץ בנפיקה ליסבון רודריגו בן ה-22. הספרדי ממוצא ברזילאי חתם ביולי 2010 לחמש שנים במועדון הפאר הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully