וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו מעדה עם 1:1 במונפלייה

פלקאו חזר להרכב, אבל הוא נראה עצבני בתיקו מול קבוצת התחתית. קורזאבה כבש עם הכתף, ניאנג החטיא פנדל והשווה

הליגה הצרפתית שבה הערב (שישי) מפגרת החורף הקצרה, ובמשחק הראשון לשנת 2014 שמטה מונאקו נקודות חשובות וסיימה ב-1:1 מול מונפלייה מהתחתית. ניצחון היה מצמיד את המדורגת שנייה לפריס סן ז'רמן בפסגה, אבל היא לא ידעה לשמור על יתרונה בסטאד דה לה מוסון והפער עשוי לצמוח לחמש נקודות, אם פ.ס.ז' תנצח בקרב הקצוות מחר את אז'קסיו.

אמבאי ניאנג שחקן מונפלייה (משמאל) עם בנז'מן סטמבולי. רויטרס
עם הלשון בחוץ. אמבאיי ניאנג חוגג שער לצד בנג'מין סטמבולי/רויטרס

רדאמל פלקאו חזר להרכבה של מונאקו, לראשונה בליגה מאז אותה הופעה איומה שלו מול נאנט ב-24 בנובמבר, ושוב נראה עצבני וחסר חשק. מנגד, מונפלייה הציגה את אמבאיי ניאנג, המושאל הצעיר ממילאן שכבר הספיק לכבוש בגביע ועלה להופעת בכורה בליגה. ז'ואאו מוטיניו היה חתום על הבעיטה המסוכנת הראשונה בדקה ה-15, אבל ז'ופרה ז'ורדרן אגרף לקרן וזכה למחיאות כפיים גם מרולאן קורביס, שזכה עם מונאקו בשתי אליפויות כשחקן ועדיין מחפש ניצחון ראשון כמאמן מונפלייה.

רק בדקה ה-52 הצליחה מונאקו למצוא את הרשת. חאמס רודריגס הגביה כדור חופשי, המגן לייבין קורזאבה ניסה לנגוח ופגש את הכדור עם הכתף כדי ליצור קשת גבוהה ולכבוש שער, מעמדת נבדל. למרות שקופחה, מונפלייה לא ויתרה. בדקה ה-68 רמי קאבלה תעתע באריק אבידל והוכשל על ידו בתוך הרחבה. ניאנג בעט את הפנדל ונעצר על ידי דניאל סובאשיץ', אך עט על הריבאונד וכבש שער ליגה ראשון שקבע חלוקת נקודות והבטיח למונפלייה למרות עוד שבוע מעל הקו האדום.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו מאוכזב. רויטרס
עוד יום מאכזב. רדאמל פלקאו/רויטרס

* בספרד: גרנאדה דרסה את ויאדוליד עם 0:4 קליל. ג'ייסון מוריו הקולומביאני כבש ראשון (12), הקשר רסיו הוסיף צמד (22 ו-55) ויוסף אל עראבי חתם (78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully