וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורניק: "שהשופטים ימלאו טפסים גם על ראשי הקבוצות"

10.1.2014 / 10:35

שופט העבר הגיב על רצון מנהלת הליגה להרכיב שאלון על ביצועי שופטי הליגה והתנהלותם, שיזכה לפרסום בכלי התקשורת

בעקבות האירועים השיפוטיים השנויים במחלוקת בתקופה האחרונה בכדורסל הישראלי, שוקלים במנהלת הליגה לבצע צעד שנוי במחלוקת משלהם. יושב ראש המנהלת, שמואל פרנקל, מוביל מהלך בו יעביר שאלון בין מאמני וראשי קבוצות ליגת העל על ביצועי השופטים באופן אנונימי והתוצאות יועברו לאמצעי התקשורת. השאלון נהוג גם ביורוליג, אך התוצאות לא מגיעות לפרסום לציבור הרחב.

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים זועם על השיפוט. מגד גוזני
בקרוב ידרג את שופטי ליגת העל? בירנבוים/מגד גוזני

באיגוד השופטים זעמו על רצון המנהלת, כשמי שהתבטא כנגד הנושא הוא שופט העבר הבכיר טוד וורניק, מדריך השופטים בליגת העל ואחד משמונת מדריכי השופטים באירופה, שכתב על הנושא בדף הפייסבוק שלו: "אני הצעתי הלילה ליושב ראש איגוד השופטים ששופטי ליגת על בכדורסל גם ימלאו טופס בצורה אנונימית ויחוו את דעתם על תפקוד והתנהגות מאמני, מנהלי ויושבי ראש של הקבוצות - וגם זה יזכה לפרסום", כתב וורניק.

במנהלת הליגה רוצים מזה זמן רב להעביר את איגוד השופטים לידיהם, כשלוואלה! ספורט נודע כי מי שעשוי לעמוד בראש הארגון החדש, אם יוקם, יהיה שופט העבר סמי בכר. באיגוד השופטים ובאיגוד הכדורסל מתנגדים למהלך, ומאמינים כי לא יעבור בסופו של דבר.

כזכור, אמש עמד מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים לדין משמעתי בעקבות אירועי המשחק מול הפועל ירושלים ביום ראשון, במהלכם הורחק. בית הדין קיבל את הסדר הטיעון בין בירנבוים ליועץ המשפטי של האיגוד ובהתחשב בהתנצלותו של אפי פומבית בערוצי התקשורת והן בשיחה אישית עם השופט עומר אסתרון והטיל עליו קנס של 5,000 שקלים בפועל, 10,000 שקלים על תנאי והרחקה משלושה משחקים על תנאי לשנה.

המשקיף טוד וורניק מתווכח עם מנהל מכבי תל אביב גור שלף. ברני ארדוב
כועס על היוזמה החדשה. טוד וורניק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully